فرهنگ و هنر

حمام زنان ژاپنی برای جلوگیری از پیر شدن

جلوگیری از پیر شدن و جوانی در میان زنان ژاپنی شیوه ای عجیب دارد که معروف به حمام زیبایی است. در این روش زنان ژاپنی در دو مرحله در حمام هایی پر از خاک اره قرار می گیرند.

جلوگیری از پیر شدن با روشی عجیب درحمام زیبایی زنان ژاپنی به روشی انجام می شود که علاوه بر زیبایی و جوانی پوست اندام های داخلی را نیز تقویت و جوان می سازد.
در گوشه کنار دنیا زنان کارهای عجیب و غربی برای جوان ماندن انجام می دهند اما برخی از انها تاثیرات فوق العاده ای دارد و از سالهای دور مورد استفاده قرار می گرفته است. در این میان زنان شرقی به خصوص زنان ژاپنی صاحب عجیب ترین ودر عین حال بهترین روش های جوانی هستند که یکی از انها حمام خاک اره برای زیبایی و جوانی پوست و اندام های بدن است.

زنان ژاپنی در این حمام ها به مدت 15 الی 20 دقیقه خود را در خاک اره خود را دفن می کنند.
این کار آنها سبب داشتن پوستی صاف – گردش خونی متعادل – تسکین درد عضلات وآرامش اعصاب و روان می شود.
پس از این 20 دقیقه انزیم های مخصوص میوه به خاک اره ها اضافه شده و زنان باید درجه حرارات حدود 80 درجه سانتی گراد را تا دقایقی تحمل کنند . مرحله ی دوم برای فعال شدن اندام های داخلی کم کار – افزایش و بهبود متابولیسم بدن و تقویت سیستم ایمنی انجام می شود.

این روش از حدود 70 سال پیش از هوکایدوی ژاپن آغاز به کار کرده است و هم اکنون به طور گسترده در کشورهای دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد.

نمناک

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا