پزشکی و سلامت

بهترین دارو تایید شده برای توقف ریزش مو

 

افزایش خونرسانی به سر فرد می‌تواند ریزش مو را در وی درمان کند.

خلیل صداقت پیشه، متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران گفت: ریزش مو بیشتر به علت ارثی و ژنتیک در فرد می‌افتد،درمان قطعی این بیماری تنها کاشت مو برای فرد است.
وی افزود: روش‌های دیگری چون استفاده از دارو و مزوتراپی نیز برای درمان ریزش موی فرد وجود دارد.
داروهای مختلف به صورت مالیدنی برای جلوگیری از این مسئله استفاده می‌شود همچنین داروهایی که به صورت خوراکی و تزریقی برای درمان این بیماری به ‌کار می‌رود.

این متخصص پوست و مو ادامه داد: داروهای ریزش مو خون رسانی را در پوست افزایش می‌دهد، بروز این بیماری در اثر اشکال در خون رسانی به پوست سر افراد رخ می‌دهد و با افزایش خونرسانی به این عضو از بدن می‌توان ریزش مو را درمان کرد.

صداقت پیشه اظهار داشت: آندروژن‌های مردانه که سبب آسیب رسانی به موی فرد می‌شود به صورت ماساژ و تزریقی بر روی سر فرد قرار می‌گیرد این مسئله تا حدودی ریزش موی فرد را متوقف می‌کند.

وی با اشاره به علت ارثی در ریزش مو عنوان کرد: در صورتی که ریزش موی فرد به علل ارثی ایجاد می‌شود تا زمانیکه فرد از داروهای ریزش موی فرد به علل ارثی ایجاد می‌شود تا زمانیکه فرد از داروهای ریزش مو استفاده می‌کند از ریزش موی وی جلوگیری می‌شود این مسئله تا زمان تصمیم گیری فرد برای کاشت مو باید ادامه یابد.

این متخصص پوست و مو خاطر نشان کرد: در صورتیکه ریزش مو برای فرد اهمیت چندانی نداشته باشد استفاده از داروهای ریزش مو را متوقف می‌کند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا