فناوری

اولین رایانه‎ای که مانیتور ندارد!

 

«KEECKER» اولین رایانه ای است که در اطراف خانه به دنبال شما می آید و دستورات شما را انجام می دهد. این رایانه دیگر کابلی ندارد و برای استفاده از آن نیازی به ماوس، کیبورد و مانیتور هم نیست.

به گزارش مليت به نقل از باشگاه خبرنگاران، تا به امروز تمامی رایانه ها به صورت پی سی یا لپ تاپ تولید و عرضه شده اند از این رو کمترین انعطاف را با زندگی روزمره داشته اند برای مثال شما برای هر بار استفاده از رایانه مجبور بودید که پشت آن ها بنشینید و بیشتر زمان خود را در اتاق بگذرانید.

«keecker» اولین رایانه ای است که در اطراف خانه به دنبال شما می آید و دستورات شما را انجام می دهد. این رایانه دیگر کابلی ندارد و برای استفاده از آن نیازی به ماوس، کیبورد و مانیتور هم نیست.

این رایانه می تواند تمامی کارهای روزانه شما را انحام دهد، از وبگردی تا بازی و تماشای فیلم همگی با این دستگاه قبل انجام است. تمام حرکات و فرمان های صوتی شما از طریق حسگرهای 360 درجه و سنسورهای صدا دریافت می شود و در کسری از ثانیه توسط رایانه پردازش می شود.

برای استفاده از این دستگاه شما می توانید آن را با تلفن همراه هدایت کنید و در هر مکانی که دوست داشتید صفحه نمایش را روی دیوار انداخته و از رایانه استفاده کنید. این وسیله محدودیت های استفاده از رایانه را از بین برده است و لذت بالایی برای کاربران به همراه دارد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا