اجتماعی

محمد مایلی کهن از زندگی متفاوت شخصی و کاری اش می گوید / محمد مایلی کهن: بله، من بچه طلاقم

محمد مایلی کهن می گوید دوستی به نام رضا سمیعی دارد که همیشه به او می گفته از این هفتاد کیلو وزنت، شصت و نه کیلو و 999 گرم، جیگر است و فقط یک گرم عقل!

 

محمد مایلی کهن می گوید دوستی به نام رضا سمیعی دارد که همیشه به او می گفته از این هفتاد کیلو وزنت، شصت و نه کیلو و 999 گرم، جیگر است و فقط یک گرم عقل!

 

مایلی کهن در تازه ترین گفتگویش با «تماشاگران امروز» گفته که فرزند طلاق است و مادرش به سختی او را بزرگ کرده است:« زمانی که دو سالم بود مادرم از پدرم جدا می شود و پدرم همسر دیگری اختیار می کند. مادرم با کار در خانه های مردم، به زحمت خرج من و تمام ده تا خواهر و برادر خود را بعد از فوت پدرش می داد. بعد از جدایی از پدرم حتی دیگر «زیر ابرویش» را هم بر نداشت و با هیچ شخص دیگری ازدواج نکرد. زمانی که من پنج ساله بودم با مادرم وارد خانواده شریف سرهنگ سمیعی شدیم و تا سال ها در آن خانواده کارگری می کردیم.»

وی در پاسخ به این سوال که چرا با اینکه در کنار یک خانواده نظامی بزرگ شده ولی اینقدر گرایش مذهبی دارد گفته:«مادر من، روزه می گرفت و نماز می خواند. خانواده سرهنگ هم کار خودشان را می کردند. اما هیچکدام در کار یکدیگر دخالتی نداشتند. مادر من، با اینکه سواد نداشت ولی پروفسور بود! بنده تحت تاثیر مادرم بودم و بخاطر همین اعتقادات مذهبی در من پررنگ شد.»

بازیکن سابق پرسپولیس که در مقطعی مربیگری تیم ملی فوتبال را نیز بر عهده داشته درباره برخوردش با مسایل مذهبی جوانها خاطره جالبی را نقل نموده:« زمانی که عزیز محمدی سرپرست تیم ما شد یک روز آمد گفت وقتی اذان می گویند همه بازیکنان باید بیایند صف نماز. گفتم یعنی چی اینها را جمع کنیم ببریم نماز جماعت؟ من مرد عملم حاجی. شما نماز می خوانی منم می خوانم. کاری به بقیه نداریم. من حتی به بچه هایم زور نکردم نماز بخوانند.»

مایلی کهن که همچنان یکی از طرفدارانِ رئیس جمهور سابق است و اعتقاد دارد احمدی نژاد با اینکه 40 کیلو وزنش بود اماروزی 48 ساعت کار می کرد(!) درباره آشنایی اش با وی گفته:« من اولین بار احمدی نژاد را در مراسم افتتاح یک ورزشگاه در شهرک ولیعصر دیدم.یک مراسم خیلی ساده بود که پذیرایی اش کیک یزدی و شربت سن اینچ بود. او بدون محافظ آمده بود و تمام مدت با یک پیرمرد حرف می زد. از این سادگی اش خیلی خوشم آمد. مردم را دوست داشت!»

آقای همیشه شاکی؛ درباره عادل فردوسی پور و برنامه ی 90 هم اظهارات جالبی داشته است: «عادل یک زمانی عادل بود! من او را دوست داشتم الان هم بدم نمی آید اما الان کاملا هدایت شده عمل می کند و برنامه را به هر سمتی که بخواهد می کشاند. من نمی گویم عادل، دستش کج است اما مغرور است و خودش را در فوتبال، یک ابر قدرت رسانه ای می داند. دنبال این است که به همه بقبولاند برنامه اش بی طرف است. برای همین چهار تا به نعل می زند چهار تا به میخ! چهار جا راست می گوید، دو تا دروغ هم میانش پنهان می کند.»

تماشاگران امروز

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا