فناوری

برنامه‌هایی ساده و جذاب برای فراگیری برنامه نویسی + دانلود

برای اندروید و سیمبین؛

شما می‌توانید با استفاده از یکی از نرم افزارهای معرفی شده برنامه نویسی را مرحله به مرحله با تلفن همراه خود بیاموزید. برای این کار همراه دریچه فناوری اطلاعات باشید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ امروزه برنامه نویسی به یک نیاز اساسی برای کاربر نسل جدید کامپیوتر تبدیل شده است، از سویی در جهان مدرن امروز زبان‌های برنامه نویسی فراوانی ارائه می‌شود که فراگیری آنها به کمک برخی از ابزارهای الکترونیکی کار دشواری نیست برای مثال تلفن همراه به عنوان وسیله‌ای که دقیقه به دقیقه و حتی ثانیه به ثانیه با آنها سرو کار داریم، می‌تواند معلمی خوب برای آموزش برنامه نویسی به زبان‌های مختلف باشد اما لازمه این امر نصب نرم افزارهایی جالب در تلفن همراه است که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم.

 
Super 4d EN
اپلیکیشن Super 4d EN برنامه‌ای کم حجم و پرکاربرد است که با استفاده از آن می‌توانید از برنامه نویسی در تلفن همراه خود لذت ببرید، این برنامه برای سیستم عامل سیمبین سری 60 ورژن 3 طراحی شده است.

 

 

 برای دانلود این نرم افزار اینجا کلیک کنید

حجم 8 کیلوبایت
رمز فایل: www.yjc.ir

 
DroidEdit Free
اپلیکیشن DroidEdit Free به شما این امکان را می‌دهد که با زبان‌های جاوا، جاوا اسکریپت، css ،HTML ،Latex برنامه بنویسید. یکی از قابلیت‌های اصلی این نرم افزار امکان رمز کذاری بر روی کاراکترها و تصحیح خطاهای شما می‌باشد. این برنامه برای اندروید طراحی شده است.

 

 

 

 برای دانلود این نرم افزار اینجا کلیک کنید

حجم 3.24 مگابایت
++AIDE-Android IDE Java C
اپلیکیشن ++AIDE-Android IDE Java C با جذابیت‌های خود به افرادی که در برنامه نویسی مهارت کمی دارند انگیزه می‌دهد که این مهم را بیاموزند. این نرم افزار توسط شرکت appfour عرضه شده و با بهره گیری از آن می‌توانید برنامه‌های اندرویدC ، C++ و Java را در گوشی یا تبلت خود بنویسید یکی از مزیت‌های مهم این ابزار تصحیح خطاها و کدهای اشتباه است از دیگر قابلیت‌های این برنامه اجرای برنامه‌های نوشته شده با یک لمس می‌توان اشاره کرد. این برنامه برای اندروید طراحی شده است.

 

 

 

 برای دانلود این نرم افزار اینجا کلیک کنید

حجم 30.04 مگابایت

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا