فناوری

تبلت‌های جدید HP از راه رسیدند

 

این تبلت‌ها با استفاده از بلوتوث به صفحه کلید خاصی نیز قابل اتصال هستند و همین مساله موجب شده که صاحب نظران از شباهت آنها به تبلت سرفیس مایکروسافت سخن بگویند.

شرکت اچ پی دو تبلت از سری ENVY و تبلت جدیدی با عنوان Pavilion x2 را عرضه کرده است. کارشناسان می‌گویند اچ پی در طراحی این تبلت‌ها از تبلت سرفیس مایکروسافت الهام گرفته است.

به گزارش فارس به نقل از اوبرگیزمو، در تبلت های ENVY x2 از پردازنده‌های جدید اینتل موسوم به Core M استفاده شده است. تفاوت مهم این دو مدل در نمایشگرهای آنهاست که یکی 13.3 اینچی و دیگری 15.6 اینچی است.

این تبلت‌ها با استفاده از بلوتوث به صفحه کلید خاصی نیز قابل اتصال هستند و همین مساله موجب شده که صاحب نظران از شباهت آنها به تبلت سرفیس مایکروسافت سخن بگویند. قیمت مدل 13.3 اینچی این تبلت برابر با 950 دلار و قیمت مدل 15.6 اینچی 1050 دلار است و قرار است این دو محصول به ترتیب در 29 اکتبر و 5 نوامبر در دسترس عموم قرار بگیرند.

اما مدل Pavilion x2 مجهز به ویندوز 8.1 بوده و از نمایشگر  10.1 اینچی برخوردار است. در این تبلت از پردازنده اتم شرکت اینتل استفاده شده است. عمر باتری این تبلت 330 دلاری به 11 ساعت می رسد و قرار است 29 اکتبر عرضه شود.

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا