حوادث

دستگیری مادر بی رحم و ناپدری معتاد به جرم کودک آزاری/ کودک 5 ساله در روستایی دور افتاده شکنجه می‌شد

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری دو نفر به جرم کودک آزاری در شهرستان ارومیه طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

سردار یحیی شرفی فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر یک مورد کودک آزاری در شهرستان ارومیه، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی ادامه داد: در ادامه مشخص گردید کودک پنج ساله توسط ناپدری معتادش چندین بار مورد ضرب و شتم قرار گرفته و از ناحیه پا و بینی به شدت مصدوم شده است.

وی افزود: ناپدری معتاد و مادر این پسر پنج ساله به لحاظ گریز از چنگال قانون کودک مذکور را به روستاهای اطراف برده و برخی اوقات به جهت پوشش دادن به بزه های اجتماعی از قبیل تهیه مواد و سایر جرائم به طور کاملا پنهانی در شهرستان ارومیه تردد داشته است.

سردار شرفی تصریح کرد: محل مورد نظر در یک عمل غافلگیرانه پلیس با حضور اورژانس ، مدیریت مرکز بحران و بهزیستی و با اخذ مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفته و کودک مصدوم از چنگال ناپدری و مادرش رهایی یافته و تحویل مددکاران بهزیستی شیرخوارگاه مهر گردید.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا دو نفر دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

گفتنی است؛ وضعیت این کودک پنج ساله بعد از تحویل به شیرخوارگاه و بازدید مددکاران و پزشکان این مرکز رضایت بخش گزارش شده است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا