فرهنگ و هنر

یکی از مداحان اهل بیت در یک فیلم سینمایی جلوی دوربین میرود!!

فیلم سینمایی «۱۷۵ غواص» به «دایو» تغییر نام داد.

عبدالرضا هلالی

فیلم سعید چاری داستان شهادت ۱۷۵ غواص است و قرارا ست طی روزهای آینده جلوی دوربین برود.برای اولین قرار است یکی از مداحان اهل بیت در یک فیلم سینمایی جلوی دوربین برود.

عبدالرضا هلالی در نقش آهنگران

عبدالرضا هلالی که طرفداران زیادی در بین جوانان دارد با پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی «دایو» روبرو شده و قرار است طی روزهای آینده وضعیت حضور او در این فیلم مشخص شود. او قرار است در این فیلم نقش صادق آهنگران را بازی می کند.

علاوه بر هلالی سازندگان فیلم «دایو» با چند مداح دیگر هم برای بازی در این فیلم رایزنی کرده اند.در صورت قطعی شدن بازی عبدالرضا هلالی در فیلم «دایو» این نخستین حضور یک مداح به عنوان بازیگر خواهد بود.

تمرین غواصی در استخر

پولاد کیمیایی، حمید فرخ نژاد، سیدجواد هاشمی، مجید حاجی زاده، فرشید نوابی، امیر زریوند، مجید شهریاری و حسین عابدینی بازیگران فیلم «دایو» هستند که این روزها دراستخری واقع در خیابان آزادی تهران در حال تمرینات غواصی هستند و این تمرینات تا ۱۰ روز آینده ادامه دارد.

علیرضا خمسه در نقش پدر ۴ شهید، دانیال عبادی، مهدی باقربیگی و… نیز این روزها در حال تمرین و دورخوانی فیلمنامه «دایو» هستند.هلالى چند سال پيش به دليل بيرون آمدن يك كليپ مدتى حاشيه هاى سختى را تحمل ميكرد.

سینما

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا