آرایش و زیبایی

کرم‌هایی برای ضد چروک و شادابی پوست

 

آنچه که برای همه ما مهم است زیبایی پوست صورت است که در معرض دید همگان نمایان می‌شود که می‌توان از کرم‌هایی استفاده کرد که چروک‌های صورت را از بین ببرد.

خلیل صداقت پیشه متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به این که کرم‌های ضد چروک کدامند، گفت: کرم‌هایی که از لحاظ سنتی ساخته می‌شوند خیلی بهتر از کرم‌های شیمیایی و وارداتی هستند که از کشورهای چین و آمریکا به داخل کشور می‌آیند. کرم AD برای نرم نگه داشتن پوست صورت خیلی خوب است و برای از بین بردن چروک صورت استفاده‌ای ندارد.

 

وی ادامه داد: تا به الان هیچ کرمی که چروک را از بین ببرد و نیامده مگر این که طرف یا ساکشن کند و یا ژلی به زیر پوست صورت خود بزند و از این مقطع رهایی پیدا کند چون این حالت مقطعی است و اپیدمی باقی می‌ماند و حالت موقت است.

 

صداقت پیشه با اشاره به این که کرمی نیامده تا چروکی را از بین ببرد، خاطرنشان کرد: اصلاً کرمی را تا به الان ندیده‌ایم که چروکی را از بین ببرد و با پوست صورت یا دست و پا چکار می‌کند که چروک را کم می‌کند اینها فقط ظاهر امر را برای دو سه ساعت و یا نهایت یک روز شاداب نگه می‌دارد و دوباره Come back می‌کند و صورت را به حالت عادی باز می‌گرداند.

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا