حوادث

کارمند بانک به 141 حساب دستبرد زد/ پول‌های دزدی به حساب همسر متهم واریز می‌شد

 

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان فردی که با استفاده از موقعیت شغلی در بانک، از حساب‌های شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ اصلحی رئیس پلیس آگاهی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی شکایت نماینده حقوقی یکی از شعبه‌های بانکی در شهرستان بندرعباس مبنی بر سوء استفاده از حساب بانکی مشتریان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد از تعداد ۱۴۱ حساب سپرده‌های شهروندان بیش از ۱۲۲ میلیون ریال پول به صورت غیرمجاز برداشت شده است که عامل برداشت شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه فرد کلاهبردار یکی از کارکنان همان شعبه بانکی بود، تصریح کرد: در بازجویی‌های انجام شده متهم اعتراف کرد مبالغ مورد نظر را از حساب مشتریانی که تسهیلات بانکی دریافت کرده بودند، برداشت و در حساب شخصی خود و همسرش واریز می‌کرده است.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی بانک، کل مبالغ برداشت شده مجددا به حساب مشتریان بازگشت داده و متهم با تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا