خانواده

چگونه گریه نوزاد را بند بیاوریم؟

چگونه گریه نوزاد را بند بیاوریم؟

 

Stanch a crying baby

بند آوردن گریه نوزاد با تکنیک های پزشکی

همه ما در طول زندگی خود به گریه کردن زیاد نوزادان برخورد کرده ایم گریه کردن هایی که بی وقفه است و ما را دچار نگرانی میکند و نوزاد هم بسیار از این موضوع در عذاب میماند. گریه نوزاد دلایل مختلفی میتواند داشته باشد اما گاهی هم از سر حوصله نداشتن نوزاد به خاطر کم خوابی یا بدخوابی آن است.  ما نسبت به گریه نوزاد نباید بی توجه باشیم و باید دنبال راهی برای بند آوردن آن باشیم.

اما چگونه میتوان گریه نوزاد را قطع کرد؟

 یک متخصص اطفال به نام  رابرت همیلتون روش تازه ای برای نوزادن دو سه ماهه که گریه میکنند ابداع کرده است. این روش جدید بند آوردن گریه نوزاد روی بیشتر نوزادان اثر  دارد و میتواند از گریه آنها جلوگیری کند.

گریه نوزاد علل زیادی دارد. از جمله علل گریه نوزاد میتواند گرسنگی ، تشنگی، حمام ، سرما یا گرمای هوا، سر و صدای زیاد ، وجود نور از عواملی است که میتواند گریه نوزاد را در بیاورد. بعضی اوقات گریه علت مشخصی ندارد و به خاطر بدقلقلی و بی حوصلگی نوزاد است که با شیوه ای نوین میتوان نوزاد را آرام کرد.

بند آوردن گریه نوزاد به شیوه نوین:

در این روش با دست چپ خیلی آرام زیر چانه نوزاد را بگیرید و با دست راست پای کودک را بگیرید و به وضعیت نشسته کودک را در آغوش بگیرید و خیلی آرام کودک را به صورت عمودی پایین و بالا بیاورید. در نوزادان بزرگتر به راحتی نمیتوان این کار را انجام داد چون وزن آنها زیاد میشود و راحت نمیشود تا قطع شدن گریه این کار را انجام داد. در این تکنیک آرام سازی کودک به نوزاد هیچگونه آسیبی نمیرسد ولی اگر باز هم گریه نوزاد ادامه پیدا کرد پدر و مادر باید به پزشک مراجعه کنند زیرا فرزندشان ممکن است یک مشکل جدی داشته باشد. نوزادی که بسیار گریه میکند عواقب سختی برایش به همراه دارد. تا جایی که میشود باید از گریه نوزاد ، خصوصا نوزاد پسر جلوگیری کرد.

راهکار طلایی برای بند آوردن گریه نوزاد

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا