مشاوره زناشویی

چگونه پسری که با او در رابطه هستم را جذب کنم؟(Appeal to Marriage)

چگونه پسری که با او در رابطه هستم را جذب کنم؟(Appeal to Marriage)

Appeal to Marriage

چگونه میتوان نظر پسری را به ازدواج جلب کرد؟

هرچه پیش میرویم آمار ازدواج رو به کاهش میرود. آمار ازدواج در هر سال از سال قبل کمتر است که یکی از دلایل آن میتواند مشکلات اقتصادی باشد اما از دلایل دیگر تاخیر در ازدواج جوانان میتوان به بی بندوباری دخترها و پسرها در جامعه اشاره کرد. با در دسترس بودن بیش از حد هر دو جنس و افزایش راههای ارتباطی به خاطر شبکه های مجازی عده ای دیگر ازدواج را یک جور بی عقلی و محدودیت میبینند. در این بین دخترها و پسرهایی هم هستند که از هم خوششان می آید اما به دلیل ترس از مشکلات بعد از زندگی ترجیح میدهند به سمت ازدواج نروند. حال سوال یکی از عزیزان را در رابطه با جلب نظر یک پسر برای ازدواج از زهرا عباسی جویا میشویم.

سوال:

سلام .
لطفا در مورد روابط دختر و پسر قبل از ازدواج هم بنویسید.
من الان توی یه رابطه هستم که واقعاااا عالیه خیلی باهم خوب هستیم، خیلی پسر نجیب و تحصیلکرده و رابطمون کاملااااا سالمه، ولی حرفی از ازدواج بینمون نشده… و میدونم اگر حرف ازدواج رو من بزنم؛ زشته… چطوری میشه رابطه رو به سمت ازدواج ببریم؟

پاسخ زهرا عباسی

فاز احساسی خودت روببین. . .  تو رابطه ای که پایان مشخص نداره انتخاب کردی اگرآقا حرفی از ازدواج نزد بدون این مرد دوحالت داره یا توروبراسرگرمیش میخواد وسرکاری وبعدم ازدواج بادختری ک باکسی رابطه نداشته رو دوست داره  یا  کلا طرف راحت گولت زده و غیرتوباچند نفر دیگم بوده درهر دوحالت شمابهتره این رابطه رو کات کنی چون تنهاکسی ک ضربه میخوره  تو هستی یا بدونی اگر ادامه بدی وآقا حرف از ازدواج نزنه عمرت تلف شده! اصلا ابدا هرگز بادیدن خوشرویی و. . . یک آقا بفکر ازدواج نیوفت و اصلا مطرح نکن

ارتباط با نامحرم
چگونه پسری که با او در رابطه هستم را جذب کنم؟(Appeal to Marriage)

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا