حوادث

چگونه و چرا زن ایلامی به قتل رسید؟ اقدامات پلیس برای کشف این قتل

چگونه زن ایلامی به قتل رسید؟ اقدامات پلیس برای کشف این قتل

 فردی اواسط هفته گذشته دریکی از محلات شهر ایلام، زن جوانی را به قتل رساند و سپس متواری شد و به یکی از شهرهای مجاور استان ایلام گریخت. پس از وقوع این قتل، کارشناسان پلیس آگاهی استان ایلام، تلاش دامنه‌داری را برای شناسایی و دستگیری ضارب انجام دادند و در بررسی‌ها مشخص شد قاتل از استان خارج‌شده و …..
قاتل فراری در ایلام دستگیر شد
 رئیس پلیس آگاهی استان ایلام، با اشاره به دستگیری فردی که اواسط هفته گذشته، زن جوانی را دریکی از محلات شهر ایلام به قتل رسانده و متواری شده بود، گفت: علت این جنایت در دست بررسی است.سرهنگ علیرضا گوهری در رابطه با این پرونده اظهار کرد: فردی به نام (س – م) اواسط هفته گذشته دریکی از محلات شهر ایلام زن جوانی به نام (ف – ن) را به قتل رساند و سپس متواری شد و به یکی از شهرهای مجاور استان ایلام گریخت.
وی افزود: پس از اطلاع از وقوع این قتل، کارشناسان پلیس آگاهی استان ایلام تلاش دامنه‌داری را برای شناسایی و دستگیری ضارب انجام دادند و در بررسی‌ها مشخص شد قاتل از استان خارج‌شده و به کرمانشاه گریخته است.

محل اختفای این شخص شناسایی شد

رئیس پلیس آگاهی ایلام یادآور شد: با هماهنگی پلیس آگاهی استان کرمانشاه محل اختفای این شخص شناسایی و در یک عملیات پلیسی قاتل دستگیر و به عمل ارتکابی خود اعتراف کرد و اکنون برای سیر مراحل قانونی و قضایی به ایلام منتقل‌شده است.

فرد دستگیرشده در اختیار دستگاه قضایی است

سرهنگ گوهری تأکید کرد: فرد دستگیرشده در اختیار دستگاه قضایی استان ایلام قرارگرفته است تا علت و انگیزه وی از انجام این عمل مشخص شود.
وی گفت: مجموعه انتظامی استان ایلام، به‌هیچ‌وجه اجازه نخواهد داد افرادی با دست زدن به اعمال غیرقانونی امنیت روانی شهروندان را به مخاطره اندازند، لذا باقدرت و قاطعیت با مجرمان و بر هم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهند کرد.
راز قتل زن ایلامی چه بود؟
چگونه و چرا زن ایلامی به قتل رسید؟ اقدامات پلیس برای کشف این قتل
یلدا توکلی – دفتر روزنامه نسل فردا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا