فرهنگ و هنر

پاسخ صدف طاهریان به واکنش مردم به برهنه شدنش(sadaf taherian)

پاسخ صدف طاهریان به واکنش مردم به برهنه شدنش(sadaf taherian)

صدف طاهریان بازیگر جوان ایرانی که در چندین سکانس فیلم های ایرانی بازی کرده بود به خارج نقل مکان کرده است که نقل مکان او  جنجال زیادی پیدا کرده است زیرا او پس از رفتن به خارج شروع به انتشار عکس های بی حجابش در شبکه های مجازی کرد.
با ورود صدف طاهریان به کشورهای غربی او صفحه اینستاگرامی باز کرد و شروع به انتشار پست هایی کرد. کم کم از خودش عکس های بی حجاب میگرفت و به اشتراک میگذاشت. روز به روز عکس های این بازیگر زن جوان به پوشش غرب نزدیکتر میشد و هر سری پوشش لختتری از وی میدیدیم. او راه مدل شدن را پیش گرفت و مانکن شد. او برای دیده شدن به برنامه ای در یکی از شبکه های غربی رفت تا در رابطه با فعالیتش صحبت کند

.

واکنش مردم به عکس های لخت صدف طاهریان چیست؟

مجری برنامه: آیا واقعا سینمای ایران فاسد است و به همین دلیل شما به خارج آمدید؟

صدف طاهریان: من علاقه زیادی به بازیگری داشتم و دارم اما در ایران به رسیدن به این هدف و بازی کردن باید به زور دوست میشدم و من این کار را دوست نداشتم اگر در اینجا هم شرایطی مثل ایران برایم پیش بیاید پیشنهاد را رد میکنم و بازی نمیکنم.

مجری برنامه: یکی از مردم برای شما نوشته شما خودت را لخت و برهنه کن تا هم خودت راحت شوی و هم ما نظرت راجع به این کامنت چیست؟

همه چیز باید قدم به قدم باشد اما من هدفم این نیست که فقط لخت شوم بلکه میخواهم بگویم من در هر موقعیتی عکس گرفتن را دوست دارم و از این عکس ها میتوانم داشته باشم.

واکنش صدف طاهریان
پاسخ صدف طاهریان به واکنش مردم به برهنه شدنش(sadaf taherian)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا