پاسخ های ویزیت رایگان

پاسخ پرسش های ویزیت رایگان سری اول

پاسخ به پرسش های شما عزیزان سری اول:

غلامرضا.و: برای عمل افزایش قد می‌خواستم ببینم اولاً مرکز کلی وجود دارد؟ چون اسم کلینیک افزایش قد تهران به گوشم خورده بود، اما در اینترنت پیدا نکردم. شما می‌توانید جای صددرصدمطمئنی را به من معرفی کنید؟

مرتضی شریفی، فیزیوتراپیست: درمان برای افزایش قد بستگی به سن و شرایط بیمار دارد تا روش‌هایش انتخاب شود؛ ضمن اینکه بعد از هجده‌سالگی در پسران، درمان‌های رایج چندان اثری ندارد.

علی.د: لطفاً راجع به علل ورم معده اطلاع‌رسانی کنید.

دکتر محمدصادق غفوری: التهاب بافت معده یا همان گاستریت را در اصطلاح ورم معده می‌گویند. ورم معده ممکن است بر اثر میکروب هلیکوباکترپیلوری، مصرف مداوم مسکن‌ها یا مصرف الکل باشد. باید بر اساس عامل ایجادکننده ورم معده درمان صورت پذیرد. مصرف سیگار و الکل قطع شود، مصرف مسکن‌ها تا حدممکن به حداقل برسد و در صورت وجود میکروب، درمان آنتی بیوتیکی به همراه داروهای کاهنده اسید معده انجام شود. ورم معده به عنوان یک علامت اولیه، قابل درمان است و خطرناک نیست؛ اما اگر پیگیری و درمان نشود، با گذشت زمان ممکن است تبدیل به زخم معده و حتی سرطان معده شود.

پسری ۳۶ساله و مجردم. متأسفانه از دوران جوانی به سایت‌های غیراخلافی معتاد شدم و هنوز هم ادامه دارد. فانتزی‌های نامتعارفی دارم.این موضوع برایم یک عادت پایدار شده و به صورت رکن اصلی برای انتخاب همسر درآمده که آن همسر هم کم است. لطفاً راهنمایی‌ام کنید.

دکتر اکرم منتظرالظهور، روان‌شناس: رابطه جنسی همان‌طور که خودتان می دانید، در اصل رابطه‌ای است که با فرد واقعی صورت می‌گیرد: نه مجازی. فانتزی‌های جنسی، بخشی از یک رابطه است و سازنده؛ اما فانتزی‌هایی که در فضای مجازی و فقط در ذهن است، به دلیل ترشح اکسی‌توسین باعث می‌شود وابستگی به آن جنس روابط بیشتر شود. گام اول را با فاصله‌گرفتن از این روابط و البته تحت درمان و برنامه‌ریزی درست آغاز کنید؛ سپس این‌گونه مسائل با آموزش روابط درست، حل می‌شود؛ اما اگر الان بخواهید ازدواج کنید، با مشکل مواجه می‌شوید؛ مگر اینکه بعد از حل مشکل‌تان ازدواج کنید.

مجله اینترنتی زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا