فناوری

نرم افزاری برای بازيابی پیامک های حذف شده + دانلود

 

براي بازيابي پيامك ها بايد سريع عمل كنيد زیرا سکتور های حافظه مجددا نوشته خواهند شد.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر پيامك هاي خود را از صندوق ورودي گوشي حذف كرده ايد بايد به سرعت عمل كنيد، زيرا پيام ها تا زماني كه آن قسمت از حافظه مجددا بازنویسی شود باقي خواهند ماند. درواقع هرچه بيشتر مكث كنيد، اطلاعات كمتري بازيابي خواهند شد.
 

اطلاعات بر روي سكتور هاي حافظه ذخيره مي شود، كه اين سكتور ها قابليت اين را دارند كه در طول عمر خود به صورت مداوم پاك شوند و مجدد نوشته شوند. زماني كه براي شما يك پيامك مي آيد، روي سكتور هاي حافظه نوشته مي شود و وقتي شما آن پيامك را حذف مي كنيد تا زماني كه اطلاعات ديگري روي آن سكتور نوشته نشود،‌ مي توان پيامك را بازيابي كرد.
 

 

 

 

چگونگي بازيابي اطلاعات
برنامه Wondershare Dr. Fone for Android را دانلود و نصب كنيد.

USB Debugging را در گوشي خود فعال كنيد. براي اين كار وارد تنظيمات گوشي شويد و گزينه Developer Options را انتخاب كنيد و به دنبال USB Debugging بگرديد و آن را فعال كنيد.

 

 

برنامه Wondershare Dr. Fone for Android را كه در مرحله اول دانلود و نصب كرده ايد باز كنيد. سپس با استفاده از سيم USB گوشي خود را با رايانه متصل كنيد.

 

 

 

پيغام هايي كه به وسيله برنامه به شما داده مي شود را بخوانيد و به آن ها عمل كنيد. در اين مرحله برنامه از شما مي پرسد كه فقط مي خواهيد گوشي را آناليز كنيد يا بازيابي هم مي خواهيد انجام دهيد.

 

زماني كه مرحله قبل به پايان برسد، برنامه به شما يك پيش نمايش از اطلاعات قابل بازيابي نمايش خواهد داد. تا زماني كه سكتور هاي حافظه مجدد نوشته نشده اند، شما مي توانيد اين اطلاعات را بازيابي كنيد. به همين دليل بايد سريع عمل كنيد.

 

 

 

در اين مرحله گزينه Messages را از پنل سمت چپ برنامه انتخاب كنيد و پيامك هايي كه بايد بازيابي شوند را انتخاب نماييد و دكمه Recover را بزنيد. بعد از كليك بر روي اين دكمه، برنامه به صورت خود كار پيامك هايي كه انتخاب كرديد را در گوشي شما بازيابي خواهد كرد.

 

 

ژ

 

 

 

  • دانلود و مشخصات فایل

 برای دانلود اینجا کلیک کنید

 

حجم: 1 مگابايت

نسخه: كامپيوتر

نوع فایل: rar

 امتیاز: 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا