فرهنگ و هنر

مهناز افشار برای اولین بار از پدرشوهرش گفت!

 

مهناز افشار در جدیدترین پست اینستاگرامش به موضوع حواشی به دنیا آمدن فرزندش پرداخت.

مهناز افشار در اینستاگرامش نوشت:

سلام

عزيزانم تا الان ترجيح دادم سكوت كنم و فقط نگاه كنم و بخونم هر آنچه كه نوشته ميشود …. !!!!عجب روزگاري شده و عجب فرهنگي و عجيب تَر عجب مردمي شديم !!!! اين پاسخ اول به احترام همراهان خوبم است كه پرسش هايشان از روي احترام بود و دوم خطاب به اون دسته افرادي است كه بسيار دغدغه وطن پرستي شان بيشتر از من و بقيه است و همينطور افرادي كه از روي حدس و گمان چه نسبتها كه نبستند و چه قضاوتها كه نكردند.

 

…. با احترام به همراهان خوبم كه منصفانه كنارم بودند ، خدمت اين دسته أفراد عرض ميكنم اينجانب در آمريكا زايمان نكردم و در آنجا هم نيستم چون نخواستيم . كه البته اگر دليل محكم و لازمي ميديدم با اجازه همه در مورد مسئله كاملا شخصي اين كار را ميكردم …. اما دليلي نديدم ….

و حالا ميتوانيد موضوع ديگري را براي إيجاد حاشيه مجدد پيدا كنيد … در اخر من از همه شماهايي كه واقعي هستيد و بسيار شريف تشكر ميكنم و خدارو شكر كه شما هستيد تا من و أرام و خوب باشم و اين پاسخ به احترام همه شما هاست چه انها كه محبت دادند و چه انها كه آزردند … دلم با شما صاف است و گذشتم تا خداوند از من بگذره

پي نوشت: لطفا و براي هزارمين بار عزيزانم اگر نقد و پرسشي از آقاي محمد علي رامين بابت ايدئولژي و سياستهاي ايشان داريد ، آن را به فضاهايي ببريد كه مال ايشون يا طرفداران ايشون هست نه اينجا … راه و روش اعتراض و نقد را بهتر يادبگيريم من و همسرم تصميمات خودمان را با اعتقادات خودمان ميگيريم …. ممنونم خيلييييييييي ببخشيد كه طولاني شد.

منبع : صفحه شخصی مهناز افشار

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا