فرهنگ و هنر

مصاحبه اختصاصی با خواننده محبوب علی آقادادی

AliAghadadi

داوود کیانی:از سن هفت سالگی در گروه سرود مدرسه و در تکخوانی فعالیت می کرد و متوجه شد می تواند در خواندن هم استعداد خود را بیازماید. علی آقا دادی این چهره شناخته شده در عرصه موسیقی پاپ کشور در گفت و گویی اختصاصی با زندگی سالم در ابتدای صحبت به حرفه خود اشاره کرد.

از سن هفت سالگی در تکخوانی گروه سرودمدرسه  فعالیت می کردم،پس از آنکه متوجه شدم می توانم در خوانندگی نیز کارعرضه کنم وارد حرفه خوانندگی شدم و در همین راستا کلاس های مرتبط در حوزه علمی و تئوری را با آقای احسان گودرزی سپری کردم  و به نواختن پیانو نیز علاقه دارم که درحال کار کردن در این زمینه هنری نیز هستم.

از چه سالی به صورت حرفه ای به خوانندگی روآوردی ؟

برای اولین بار از سال 87 با آهنگ “نگاه بارونی”که بازخورد زیادی هم نداشت کارم را شروع کردم که کمی نا امیدم کرد اما به لطف خدا بعد از آن موفقیت هایم آغاز شد.

چه زمانی به سراغ اجرای دومین کار خود رفتید؟

تقریبا با وقفه ای دو ساله نسبت به اولین کار، ترانه جدیدم با نام “دوستت دارم “ را اجرا کردم که نسبت به اولین کار بازخورد بهتری داشت ولی بازهم راضی کننده نبود.بعد از وقفه ای سه ساله کار دیگری با نام “قاب عکس”را ارائه دادم که کاملا اثری   حرفه ای بود.

چه تک آهنگ های دیگری پس از این آثار در کارنامه هنری خود دارید؟

اثر بعدی که ارائه دادم “به نام مادر” بود که مورد استقبال گسترده ای قرار گرفت و این آهنگ را پیشکش کردم به مادرم و تمام مادران ایران زمین ،همچنین کارهایی به نام های “نزن باران” ،”دلم به بودنت خوشه” ،”آرامش با تو” ،“وداع آخر” و “کجای شهر دنبالت بگردم” را به بازار موسیقی ارائه کردم.
بعد از اجرای این چند آهنگ به صورت رسمی وارد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شدم که کار “بازگشت” اولین کار من در این سازمان بود که توانستم آن را ارائه دهم.این کار در ماه رمضان کلید خورد و به روی آنتن صدا و سیما رفت و فوق العاده مورد توجه مردم قرار گرفت.تک آهنگ “بازگشت” را هم می توانم به عنوان شناسنامه کارهنری خودم معرفی کنم. در سازمان صدا و سیما با شبکه های دو ، سه ، شبکه جهانی جام جم، شبکه نسیم، شبکه اصفهان و شبکه البرز افتخار همکاری را داشته ام. در ادامه فعالیت خود با صدا سیما آثاری با نام های “عشق بی نظیر” ،   “من عاشق محمدم”  و “لحظه های انتظار” را به بازار موسیقی عرضه کردم.

بیشترین تمرکز کار خود را بر روی ارائه آلبوم گذاشته اید یا کنسرت؟

هر دو مهمترین هدف های من هستند و هم برروی تولید آلبوم و هم اجرای کنسرت تمرکز و فعالیت خواهم کرد.

چه نظری در رابطه با موسیقی و موسیقی سنتی دارید؟

موسیقی بیان احساس و انتقال ان به مخاطب است ،اعتبار و شناسنامه موسیقی ایران موسیقی سنتی است که طرفداران خاص و بیشماری دارد. سخن پایانی ؟

جادارد تشکر کنم از زحمات بی دریغ پدر رو مادر عزیزم که هرچه دارم از لطف خدا به واسطه دعای این عزیزان است همچنین از برادر جانبازم حاج جواد آقا دادی و خانواده عزیزم که مشوقین من بودند تشکر و قدردانی می کنم . در ادامه از محمد غنچه که در این مدت یک لحظه از همکاری و کمک به بنده دریغ نکردند و من مدیون زحمات ایشان هستم و در آخر از زحمات دوست خوبم کورش زمانی عزیز کمال قدر دانی را دارم وجا دارد ازترانه سراها و کلیه عوامل ساخت آثار، همچنین استاد احسان گودرزی ، میثم جمشید پور ، دکتر محمود عسگری و فرشید طالبی و مجید ساطعی و دکتر سعید خیری کمال تشکر را داشته باشم .
خدایا حکمت قدم هایی را که برایم برمی داری بر من آشکار کن تا درهایی را که به رویم باز میکنی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم می بندی به اصرار نگشایم … یاحق

مصاحبه تخصصی با علی آقادادی

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا