فرهنگ و هنر

مروری بر قسمت 26 شهرزاد

قسمت 26 سریال شهرزاد در روز دوشنبه  6 اردیبهشت عرضه شد. در قسمت 26 شهرزاد شاهد آن هستیم که بابک (امیرحسین رستمی) به خاطر عشق زیادی که به مریم (مینا وحید) داشته او و خودش را میکشد. قباد دیوان سالار(شهاب حسینی) با حال مست و خراب به خانه شهرزاد می آید و شهرزاد (ترانه علیدوستی) به او میگوید ما از هم جدا شدیم و زندگی ما به هم ربطی ندارد.قباد هم به شهرزاد یادآوری میکند شیرین توانایی بزرگ کردن امید (کبیر) را ندارد.

در ادامه فرهاد(مصطفی زمانی) عشق سابق شهرزاد که هنوز هم عشقی در وجودشان دیده میشود برای دیدن سرهنگ تیر خورده میرود شهرزاد را در بیمارستان میبیند که با همکلاسیهایش و استادش به بیمارستان آمده است. فرهاد دماوندی از او دعوت میکند به کافه نادری بروند تا حرف دلش را به او بگوید. فرهاد به شهرزاد میگوید که هنوز عشقی از او در وجودش هست و به او میگوید این عشق در تو هم هست زیرا تو هم گردنبند مرغ آمین را هنوز پیش خودت نگه داشتی و دلیل پس ندادن مرغ آمین را از شهرزاد میپرسد اما او جوابی نمیدهد.

شیرین دیوان سالار دختر بزرگ آقا دیوان سالار هم بسیار آشفته است . بزرگ آقا تصمیم میگیرد او را با خرید ساز ویالن سرگرم کند تا حال و هوایش عوض شود.

بجای دانلود قسمت 26 سریال شهرزاد آن را از دکه ها و روزنامه فروشی های معتبر تهیه کنید.

قسمت 26 سریال شهرزاددانلود قسمت 26 سریال شهرزاد

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا