حوادث

ماجرای عروسان قلابی که مردان را شکار میکردند.

ماجرای عروسان قلابی که مردان را شکار میکردند.

ماجرای عروسان قلابی که مردان را شکار میکردند.

من و همدستم با قرار دادن عکس هاي زيباي افراد ديگر روی پروفايل خود، در گروه هاي تلگرامي و ديگر شبکه هاي اجتماعي، مردان را شناسايي کرده و ارتباطمان با آنها شکل مي گرفت و باورشان مي شد که ما قصد ازدواج داريم. در ادامه عکس هاي خصوصي آنها را به دست مي آورديم و….

ماجرای عروسان قلابی که مردان را شکار میکردند.
به طور اتفاقي با زني در يک گروه تلگرامي آشنا شدم
مردي جوان با حضور در یکی از کلانتری‌های استان خراسان رضوي، از زني به اتهام اخاذي شکايت کرد و گفت: چندي پيش به طور اتفاقی با زني در يک گروه تلگرامي آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. مدتي بعد به او علاقه‌مند شده و زماني که متوجه شدم او نيز به من علاقه پيدا کرده،عکس هاي خصوصي ام را برايش ارسال کردم. قرار بود بعد از ملاقات با خانواده اش، همراه خانواده‌ام به خواستگاري اش بروم.وي افزود:همان روزي که قرار بود باخانواده اش ملاقات کنم،پيام‌هاي تهديدآميزي برايم در تلگرام فرستاد و گفت اگر مبلغ دو ميليون تومان به او نپردازم، عکس‌هاي خصوصي ام را در گروه‌هاي تلگرامي و ديگر شبکه هاي اجتماعي منتشر مي کند و آبرويم را مي برد. اين زن با اين ترفند چند بار از من اخاذي کرد و اکنون هم از من 20 ميليون تومان پول مي خواهد.

ماجرای عروسان قلابی که مردان را شکار میکردند.
شکایت چند مرد از زنی کلاهبردار
همزمان با تشکيل پرونده قضايي، تحقيقات پليسي براي شناسايي و بازداشت زن اخاذ ادامه پیدا کرد تا اينکه مردان ديگري هم با حضور در پليس فتا، شکايت هايي را از زني اخاذ، مطرح کردند.در اين مرحله از تحقيقات معلوم شد که اين افراد نيز در گروه‌‌هاي تلگرامي و ديگر شبکه هاي اجتماعي با زن هايي آشنا شده و قصد ازدواج با آنها را داشته اند، غافل از اينکه اين زنان پس از دريافت عکس هاي خصوصي شان، دست به اخاذي زده اند.ماموران در ادامه تحقيقات از شاکيان متوجه شدند شاکيان مرد که به بهانه ازدواج فريب خورده و مورد اخاذي هاي ميليوني قرار گرفته اند، در دام دو زن شياد گرفتار شده اند. جست وجوها براي شناسايي اين دو زن ادامه داشت تا اينکه ماموران مخفيگاه اين دو را در يکي از محله هاي شهر مشهد به دست آوردند و با هماهنگي قضايي آنها را بازداشت کردند.
به قصد يک شبه پولدار شدن، مردان را فريب دادیم
متهمان زن براي ادامه تحقيقات و بازجويي به پليس فتاي استان خراسان رضوي منتقل شدند. آنها پس از اظهارات ضد و نقيض، مدعي شدند که شاکيان دروغ مي گويند. تحقيقات از متهمان زن ادامه داشت تا اينکه آنها سرانجام اعتراف کردند که به قصد يک شبه پولدار شدن، مردان را فريب داده و به اخاذي هاي سياه از آنها دست زده اند.يکي از متهمان به افسر تحقيق گفت: من و همدستم با قرار دادن عکس‌هاي زيباي افراد ديگر روی پروفايل خود، در گروه‌هاي تلگرامي و ديگر شبکه هاي اجتماعي، مردان را شناسايي کرده و ارتباطمان با آنها شکل مي گرفت و باورشان مي شد که ما قصد ازدواج داريم.وي افزود:در ادامه عکس‌هاي خصوصي آنها را به دست مي‌آورديم و با تهديد،به انتشار عکس ها در شبکه هاي اجتماعي پرداخته و به طور سريالي مبالغي ميليوني اخاذي و سپس ارتباطمان را در شبکه هاي اجتماعي با آنها قطع مي‌کرديم. سرهنگ جواد جهانشيري، رئيس پليس فتاي استان خراسان رضوي،گفت: تحقيقات از اين دو زن براي رازگشايي از ديگر جرايمشان ادامه دارد. از افرادي که در دام آنها گرفتار شده اند، مي خواهيم به پليس فتاي استان خراسان رضوي مراجعه کنند.

ماجرای عروسان قلابی که مردان را شکار میکردند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا