فرهنگ و هنر

لیلا بلوکات هم خواننده شد ! / اجرای یک کنسرت ویژه در تهران

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون تصمیم دارد با هدف فعالیت های خیرخواهانه به نفع کودکان مبتلا به بیماری های خاص در برگزاری یک کنسرت ویژه بانوان و چند برنامه دیگر مشارکت کند.

 

لیلا بلوکات کنسرت برگزار می‌کند
لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون تصمیم دارد با هدف فعالیت های خیرخواهانه به نفع کودکان مبتلا به بیماری های خاص در برگزاری یک کنسرت ویژه بانوان و چند برنامه دیگر مشارکت کند.

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون که قصد دارد در یک کنسرت ویژه بانوان شرکت کند توضیح داد: همانطور که مخاطبان موسیقی می‌دانند قرار است روز ۲۳ دی ماه امسال گروه «ستاره قطبی» به سرپرستی بهار ایلچی کنسرتی را ویژه بانوان در تالار وحدت برگزار کند که من به عنوان حامی معنوی این کنسرت در کنار دوستان حضور خواهم داشت. کنسرت ۲۳ دی ماه گروه «ستاره قطبی» در حالی میزبان علاقه مندان خواهد بود که  چهار خواننده به زبان‌های انگلیسی، فرانسه، محلی ایرانی، کردی، لری و ترکی و هندی اجرا خواهند کرد.

«لیلا بلوکات» کنسرت برگزار می‌کند

به گفته وی، هدف گروه موسیقی «ستاره قطبی» از برپایی این کنسرت جلب مشارکت‌های مردمی برای کودکان بیمار مبتلا به بیماری خاص است.

وی گفت: بنده مدتی است که بنیاد خیریه «مهر لیلا» را تشکیل داده ام که در این بنیاد تلاش داریم برای کودکان مبتلا به سرطان، سندروم دان و مواردی از این دست فعالیت‌های خیرخواهانه ای را به سهم خود داشته باشیم از این رو حضور من در این کنسرت نیز در ادامه این برنامه هایی است که مدنظر دارم. ضمن اینکه ما به صورت ماهانه همراه با یک ستاره از دنیای موسیقی، ورزش، سینما و هنرهای دیگر با این بچه ها مراسم صرف شام داریم که در برنامه جدید علی کریمی در کنار ما حضور خواهد داشت.  البته در کنسرت پیش روی گروه «ستاره قطبی» که تصور می کنم از برنامه های متفاوت در حوزه موسیقی بانوان است هنرمندان دیگری چون مسعود رایگان، رویا تیموریان، بهنوش بختیاری و دیگر عزیزان نیز همراه ما بوده اند که این حضور واقعا جای تقدیر دارد.

بلوکات در بخش دیگری از صحبت های خود از برگزاری یک کنسرت خیریه دیگر در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و گفت: در این کنسرت که از حال و هوای ویژه ای برخوردار است بنده به عنوان تهیه کننده حضور خواهم داشت. این در حالی است که ما برنامه های ویژه ای را برای این کنسرت خیریه در نظر گرفتیم که طی هفته های آینده جزییات آن اعلام خواهد شد.

بازی لیلا بلوکات در فیلم دراکولا

سومین فیلم سینمایی کارنامه‌ کارگردانی رضا عطاران است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر پذیرفته نشده و احتمالا در اکران نوروز روی پرده می‌رود.

سینمای وحشت و فیلم‌هایی که در این دسته‌بندی برای ایجاد ترس و دلهره و با استفاده از کابوس‌های همیشگی ما ساخته می‌شوند، در سینمای جهان جایگاه ویژه‌ای دارند و مخاطبان آن که اکثرا نیز جوانان هستند، برای دیدن این ژانر از فیلم‌ها حاضر هستند چندین و چندین بار به سینما بروند.

نقش لیلا بلوکات

با بازی در نقش نفرتیتی در سریال «یوسف پیامبر» بیشتر شناخته شد. حالا در «دراکولا»اگر طعمه نباشد، حتما دراکولای پر فیس و افاده‌ای است که همیشه نگران مدل لباس و موهایش است و احتمالا خودش تا به حال به شکار نرفته، چون خون روی دست و لباسش می‌پاشد. همیشه روی میز غذا خوری و در لیوان و بشقاب‌های گران‌قیمت خاندانش خون می‌خورد، همیشه هم رژیم دارد و صبح‌ها زودتر از همه می‌خوابد که پوستش خراب نشود.

 

بیوگرافی لیلا بلوکات :

لیلا بلوکات (متولد ۴ آذر 1359 در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. از کارهای لیلا بلوکات می‌توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد.

 

مهر – خبرآنلاین – ویکی پدیا – کامپک

گرداوری و تنظیم : پرشین وی

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا