حوادث

قاتل خونسرد، همسرش را در خواب خفه کرد / پایان تلخ اختلافات زناشویی

 

شوهر بی‌رحمی که به خاطر اختلافات زناشویی همسرش را در خواب خفه کرده و متواری شده بود، در کمتر از 4 ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ ۲۶ فروردین ماه برابر اعلام پلیس آگاهی شهرستان بوکان از وقوع یک فقره قتل در آدرس شهرک نساجی اطلاع حاصل شد و بلافاصله اکیپ کارآگاهان جنایی و تیم بررسی صحنه به محل اعزام شدند.

در بررسی‌ها مشخص گردید خانمی به هویت «ل –ب» در بستر خواب به وسیله روسری بر اثر خفگی به قتل رسیده است.

با توجه به شرایط صحنه و اظهارات بستگان مقتوله که حاکی از وجود اختلاف شدید خانوادگی بین مقتوله با شوهرش به هویت «م-غ» و نیز متواری شدن وی برای کاراگاهان محرز گردید که قاتل، همسرش می‌باشد.

پس از بررسی صحنه و انتقال جسد به پزشکی قانونی سریعاً با تشکیل اکیپ ویژه و با بهره گیری از منابع خبری وامکانات فنی و مخابراتی مخفیگاه متهم در روستای کانی قلعه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در کمتر از ۴ ساعت دستگیر شد.

سرتیپ دوم پاسدار محمد شرفی فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی در بازجویی انجام گرفته وی به قتل همسرش به انگیزه اختلاف ناشی از سوء رفتار مقتوله معترف و با بازسازی صحنه، پرونده به مرجع قضایی ارسال شد و قاتل با قرار بازداشت موقت روانه زندان گردید.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا