فناوری

فقط بازی خورها تلفن همراه مورد علاقه شان را انتخاب کنند

 

با ما همراه باشید چرا که می خواهیم ۵ گوشی برتر مخصوص بازی را به شما دوستداران بازی معرفی کنیم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دورانی به سر می‌بریم که بزرگ‌ترها و بازی‌خورها انقلاب موبایل را بر پا کرده‌اند و سعی می‌کنند از آن به بهترین نحو بهره ببرند.

 

 

 

گوشی‌های امروزی همه‌کاره‌اند و به همین دلیل هم کاربران علاقه زیادی به آنها پیدا می‌کنند و دوست‌ دارند از ویژگی‌های مختلف دستگاه خود استفاده کنند. از زمان طلوع خورشید اسمارت‌فون‌ها در آسمان صنعت و تکنولوژی، بازی و بازی کردن وارد مرحله جدیدی شده است؛ مرحله‌ای که بشر تا پیش از اسمارت‌فون‌ها به آن قدم نگذاشته بود.

 

اسمارت‌فون خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

 

به نظر می‌رسد قطعات بسیاری باید کنار هم قرار بگیرند و کار کنند تا دستگاه بی‌نقصی داشته باشیم؛ نمایشگر باید خوانایی، روشنایی و رنگ‌های زنده داشته باشد و سخت‌افزار درونی هم باید به حدی قدرتمند باشد که به‌راحتی و بدون کوچک‌ترین لگ و نقصی بازی‌های سه‌بعدی را اجرا کند. اما این ویژگی‌ها به چشم‌ نمی‌آیند اگر بازی‌ها محدود باشند. در این گزارش به گوشی‌هایی نگاه می‌اندازیم که برای بازی بسیار مناسب‌اند و تجربه‌ای در اختیارتان قرار می‌دهند که پیش از این نداشته‌اید.

 

گوشی Acer predator 6

 

 

 

اگرچه بسیاری از اسمارت‌فون‌های موجود در بازار برای بازی هم مناسب معرفی می‌شوند، تاکنون هیچ‌ اسمارت‌فونی در دنیا منحصرا برای بازی ساخته نشده بود، تا پردیتور ۶ ایسر وارد میدان شد. پردیتور ۶ اخیرا در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ معرفی شد. مشخصات سخت‌افزاری خوب در کنار طراحی فوق‌العاده لذت بازی را برای کاربر دوچندان می‌کند.

 

پردازنده ده‌هسته‌ای، رم ۴ گیگابایتی، ۴ اسپیکر و بازخورد لرزشی، پردیتور ۶ را در دستتان به کنسول تبدیل می‌کند. در حال حاضر ایسر هنوز به‌طور تمام‌وکمال از مشخصات این دستگاه پرده برنداشته است. در نام این دستگاه عدد ۶ به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد به نمایشگر ۶ اینچی‌اش اشاره می‌کند، اما این فقط حدس‌وگمان است و باید صبر کرد و دید ایسر در مورد نمایشگر این گوشی چه می‌گوید.

 

آنچه‌ در حال حاضر می‌دانیم این است که پردیتور ۶ با پردازنده ده‌هسته‌ای هلیو (Helio X20) و رم ۴ گیگابایتی به بازار می‌آید. ۴ اسپیکر و بازخورد لرزشی از جمله ویژگی‌های پردیتور ۶ است که لذت بازی کردن را دوچندان می‌کند.

 

 

گوشی Apple iPhone 6s

 

هنگامی که صحبت از بازی کردن به میان می‌آید، آیفون یکی از گزینه‌های جان‌سخت این عرصه شناخته می‌شود. قدرت پردازش سری ۶ آیفون بسیار خوب است و در نیمه بالای جدول قرار دارد. اگر ادعای اپل صحت داشته باشد، تراشه A9 اپل به آیفون‌های ۶اس و ۶اس پلاس قدرت بیشتری می‌بخشد. علاوه بر این، آیفون‌های جدید با ۲ گیگابایت رم قدم به میدان نبرد می گذارند. این امر سبب می‌شود توسعه‌دهندگان به فکر تولید بازی‌های باکیفیت‌تری بیفتند.

 

 

کارایی خوب همیشه نعمت است! علاوه بر این، اپل همیشه در بهینه‌سازی آی‌اواس برای سخت‌افزار انتخابی‌اش بسیار موفق عمل کرده است. این دلایل سبب می‌شود آیفون را همیشه جزء کنسول‌فون‌های موفق بدانیم.

 

Samsung Galaxy S6 Edge

 

اس۶ اج‌ پلاس با نمایشگر ۵٫۷ اینچی آمولد با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ و تراکم پیکسلی ۵۱۸ وارد میدان شد. نمایشگر این گوشی به اندازه اس۶ شارپ و خوانا نیست، اما با چشم غیر مسلح قادر نیستید این تفاوت را ببینید. درمجموع نگاه کردن به اس۶ اج‌ پلاس حس خوبی دارد و مشکلی از این جهت وجود ندارد. این گوشی به ۴ گیگابایت رم مجهز است که ۱ گیگابایت بیشتر از سری قبلی است.

 

باتری قابل تعویض و ۳۰۰۰ میلی‌آمپری این محصول سبب می‌شود مدتی طولانی بازی کنید و در صورت تمام شدنش هم قابلیت‌های شارژ آن سبب می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن به بازی برگردید.

 

گوشی LG G4

 

گرچه ال‌جی جی۴ سریع‌ترین دستگاه اندرویدی نیست، این دستگاه همچنان برای بازی‌خورهای موبایلی جذاب است. بهتر است یادآوری کنیم جی۴ از نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ بهره برده است و این پیکسل‌ها را اسنپدراگون ۸۰۸ رندر می‌کند که البته پرچم‌دار تراشه‌های کوالکام نیست.

 

 

بنچمارک‌ها نشان می‌دهد این تراشه با بازی‌های سنگین اندکی مشکل دارد، اما این مشکل به‌حدی نیست که قابل تشخیص باشد. درعوض پردازنده، ال‌جی باتری جی۴ را قابل تعویض ساخته است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید دو باتری بخرید و از بازی کردن لذت دوچندان ببرید.

 

گوشی Samsung Galaxy S6

 

دنبال یک اسمارت‌فون اندرویدی برای بازی می‌گردید؟ گلکسی اس۶ یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. گلکسی اس۶ با نمایشگر ۵٫۱ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ وارد بازار شد. تراکم پیکسلی ۵۷۷ این محصول، تا قبل از معرفی اکسپریا زد۵ پرمیوم، خوانا‌ترین و شارپ‌ترین نمایشگر موجود در صنعت موبایل بود.

 

ویژه اندروید؛

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا