حوادث

عکس های اعدام قاتل ستایش

عکس های اعدام قاتل ستایش

 دادستان شهرستان نی ریز، دکتر رفیعی درباره پرونده ستایش گفت: پرونده قاتل این دختر کوچک هم بسته شد و دیروز صبح در ملا عام قاتل ستایش اعدام شد. به دلیل وحشتناک بودن این جنایت ، به صورت ویژه ای تحقیقات انجام شد و با هماهنگی صورت گرفته با مقامات قضایی خیلی سریع به پرونده رسیدگی شد و به اجرا در آمد.

جریان ستایش چه بود؟

پسری در فروردین امسال دختر کوچکی به نام ستایش را دزدیده بود و ضمن دزدیدن طلاهای او ، این دختر را بشدت مورد اذیت قرار داده بود که عاقبت پس از بررسی های ویژه و سریع این پرونده دیروز صبح در حضور مردم به دار آویخته شد تا مجازات کارش را ببیند و دیگران عبرت بگیرند.

 کمتر از 6 ماه بعد از اینکه قاتل این جنایت را در حق ستایش بکند این پرونده بررسی شد و حکم داده شده اجرا شد و سعید قاتل ستایش کوچولو به جرم تجاوز به عنف به دار آویخته شد.
قتل دختر 6 ساله نیریزی باعث شد به خانواده مقتول فشار روحی زیادی وارد شود این مسئله حتی احساسات عمومی را جریحه دار کرد و همین موضوع سبب شد مراجع قصایی استان فارس بعد از اینکه سعید قاتل ستایش را دستگیر کردند در مدت کوتاهی پرونده را مدیریت کنند و مجرم را به سزای اعمالش برسانند.

این فاجعه و هزاران فاجعه دیگر تلنگری است برای تمام پدر و مادرها که فرزندانشان را در هر شرایطی تنها نگذارند و نسبت به خطرات جامعه به آنها آگاهی دهند تا از هر خطری فرزندانشان مصون بمانند.

اعدام قاتل ستایش

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا