فرهنگ و هنر

علت ممنوع الکاری این خواننده معروف هنوز مشخص نشده!

 

 

مجید درخشانی: این مسأله را پیگیری خواهد کرد چراکه از اتهامات مبراست و علت ممنوع‌الکاری اعلامی هنوز مشخص نیست.

مجید درخشانی ممنوع است

دفتر موسیقی وزارت ارشاد مانع اعطای مجوز به آلبوم «خروش» به آهنگسازی مجید درخشانی شد و همچنان مجید درخشانی را ممنوع‌الکار اعلام کرد.

صبح روز گذشته پس از مراجعه نماینده شرکت «رهگدر هفت اقلیم»، ناشر آلبوم، برای دریافت مجوز انتشار «خروش» ازسوی دفتر موسیقی به او اعلام شد که همچنان مجید درخشانی ممنوع‌الکار است و به همین دلیل به آلبوم «خروش» مجوز داده نمی‌شود.

 

آلبوم خروش که ٣سال پیش به خوانندگی مجتبی عسگری و آهنگسازی مجید درخشانی ضبط شده است، تاکنون نتوانسته مجوز وزارت ارشاد را به علت مشکلاتی که بر سر همکاری مجید درخشانی با اعضای گروه ماه‌بانو پیش آمده بود؛ بگیرد و همچنان در انتظار مجوز است.

این ممنوع‌الکاری درحالی اعلام می‌شود که مجید درخشانی پس از ممنوع‌الخروجی در دی‌ماه ‌سال ٩٣، به همراه اعضای گروه ماه‌بانو در دادگاه از کلیه اتهامات تبرئه شدند و حتی گذرنامه این هنرمند و اعضای گروه ماه‌بانو نیز به آنها بازگردانده شد.

ولیکن با تغییر و تحولات در وزارتِ ارشاد، گویا برائت صادرشده برایِ این آهنگساز سندیت ندارد. چراکه مجید درخشانی پس از تبرئه شدن ازسوی مراجع قانونی، مهرماه گذشته در تالار وحدت به همراه مجتبی عسگری، کنسرتی برگزار کرد و هم‌اکنون نیز از او برای حضور درجشنواره موسیقی فجر به همراه اعضای گروه خورشید دعوت به عمل آمده و نام گروه مجید درخشانی در جدول برنامه‏‌های اعلامی ازسوی جشنواره فجر موجود است.

طی تماس با آقای درخشانی، او نیز از مسأله ممنوع‌الکاری خود اظهار شگفتی و بی‌اطلاعی کرد چراکه کنسرت مهرماه او پس از اعلام حکم برائت بدون هیچ مانعی برگزار شده و درحال آمادگی برای برگزاری کنسرت در جشنواره موسیقی فجر است.آهنگساز درخیال اعلام کرد: این مسأله را پیگیری خواهد کرد چراکه از اتهامات مبراست و علت ممنوع‌الکاری اعلامی هنوز مشخص نیست.

منبع : روزنامه شهروند

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا