آرایش و زیبایی

عطرهای محبوب (۴)

عطرهای معروف و محبوب سری (۴)

در پست هایی باعنوان عطرهای محبوب با سروی اول، دوم و سوم این عطرها آشنا شدید. در این پست از مجله اینترنتی زندگی سالم قصد داریم شما را با سری چهارم از عطرهای معروف و محبوب آشنا کنیم.

مارک جاکوبز دیزی (Marc Jacobs, Daisy)


اگر می‌خواهید در رایحه‌های میوه، گل و شیرینی غرق شوید، این عطر مناسب شماست. رایحه اصلی آن، دارابی است و از دیگر رایحه‌های آن می‌توان به گریپ‌فروت، توت‌فرنگی، برگ بنفشه، گل یاس، یاسمن، مشک، سدر و وانیل اشاره کرد.

Giorgio Armani Acqua di Gio

یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه‌دادن، عطر جورجو آرمانی است که رایحه‌ای دلنواز دارد. از آنجا که این عطر دارای اسانسی شیرین و درعین‌حال تلخ است، رایحه‌ای متفاوت از آنچه همیشه در بوتیک‌ها به مشام‌تان خورده است، دارد. این عطر از زمان تولید خود، همچنان فروش فوق‌العاده‌ای داشته است. از ترکیبات آن می‌توان به اسانس‌هایی چون نارنگی، گل‌آفتابیان و چوب سدار اشاره کرد. این عطر نه‌تنها برای استفاده در روز، بلکه برای شب هم مفید است.

Versace Pour Homme

برند ورساچه، همیشه در صنعت مد و فشن موفق بوده است. رایحه مدیترانه‌ای، اسانس غالب این عطر است که اعتماد‌به‌‌نفس را به شما هدیه خواهد داد، عطری سنگین و مناسب در مجلس شب یا تأثیرگذار در طی روز. این عطر با رایحه منحصربه‌فرد خود بی‌شک از بهترین‌های سال است.

Eau Sauvage By Christian Dior

در سال ۱۹۶۶، Eau Sauvage داستان موفقیت خود را نوشت. با وجود اسانس‌های خنک و شادابی چون مرکبات و اسانس‌های گرمی چون چوب، این عطر برای تمام روزهای سال مناسب است.

لیز ارل (Liz Earle)

ترکیبی از رایحه‌های فلفل صورتی، ترنج، دارچین، گل‌محمدی و چوب صندل است. این عطر حس خوب و دلپذیری به فرد و اطرافیان او می‌دهد. اگر شما از بوی تند فلفل لذت می‌برید، این عطر مناسب‌تان است.

درک لام (Derek Lam)

یکی از بهترین و قدیمی‌ترین عطرهایی است که تابه‌حال تولید شده است. عطر گل و رایحه خوش مشک خالص، حس خوبی به فرد و اطرافیان او می‌دهد؛ البته نوع مردانه این عطر هم وجود دارد که تند، چوبی و کمی تلخ است.

Davidoff Cool Water

اگر به اسانس مرکبات علاقه‌ای ندارید، عطر دیویدف کول واتر، موردپسندتان قرار خواهد گرفت. با ترکیب اسانس‌هایی چون لیمو، نعناع و اسطوخودوس عطری لاکچری به‌دست آمده که شاداب، مردانه و تأثیرگذار است.

Dolce & Gabbana Light Blue Pour Homme

یکی از موفق‌ترین خانه‌های مد، به‌خصوص در عرصه عطر، دولچه و گاباناست. ماندارین سیسیلی، گریپ‌فروت یخ‌زده، ترنج و صنوبر از اسانس‌های موجود در این عطر هستند که حس شنا در دریای مدیترانه را برای شما تداعی می‌کنند.

Issey Miyake L’Eau

این عطر جنسیت ندارد؛ بنابراین نه‌تنها آقایان، بلکه خانم‌ها نیز می‌توانند از آن استفاده کنند؛ بنابراین اگر به‌دنبال عطری هستید که به‌طور مشترک با شریک زندگی‌تان آن‌را استفاده کنید، این عطر گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. از ترکیبات آن می‌توان به مرکبات، گل، لوتوس آبی و زعفران اشاره کرد.

مجله اینترنتی زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا