حوادث

عاقبت معشوق دختری که هم زمان عاشق دو نفر شده بود.

عاقبت معشوق دختری که هم زمان عاشق دو نفر شده بود.

عاقبت معشوق دختری که هم زمان عاشق دو نفر شده بود.
از وقتی که یادم می‌آید کار می‌کردم، از همان ابتدا به جای اینکه درس بخوانم باید کار می‌کردم. حدود 4 سال بود که در سفره خانه سنتی مشغول بودم تا اینکه یک روز درخیابان…

عاقبت معشوق دختری که هم زمان عاشق دو نفر شده بود.
شمارا به خدا به من کمک کنید
پسر جوان خیلی هراسان و ناراحت، وارد اتاق مشاوره شد و گفت: شمارا به خدا به من کمک کنید؛ نمی‌دانم چه کنم بد جوری سردرگم شده‌ام. مدتی است که با دختر مورد علاقه‌ام نامزد کرده‌ام؛ اما او حالا طور دیگری حرف می زند و رفتار می‌کند. شش ماه پیش بود که با پریسا، در پارک آشنا شدم، مدتی با هم دوست بودیم تا اینکه رسما از او خواستگاری کردم و در نتیجه خانواده‌هایمان در جریان قرار گرفتند و در یک مراسم ساده با هم نامزد کردیم. من خیلی عاشق پریسا هستم و برای به دست آوردن دل او، هر کاری که می‌توانستم کردم؛ اما او حالا می‌گوید، من هم پسر داییم را دوست دارم و هم تو را و نمی‌توانم از هیچکدامتان دل بکنم، شنیدن این حرف از دهان پریسا خیلی برایم ناراحت کننده بود. بدجوری کلافه شده‌ام، من که در بچگی مادرم را از دست داده‌ام و خواهری هم نداشتم خیلی به او وابسته هستم، بودن در کنار او به من آرامش می‌دهد؛ اما حالا با این اوضاع نمی‌دانم چه کار کنم.

عاقبت معشوق دختری که هم زمان عاشق دو نفر شده بود.
از وقتی که یادم می‌آید، کار می‌کردم، از همان ابتدا به جای اینکه درس بخوانم باید کار می‌کردم و خودم نیز علاقه آنچنانی به درس نداشتم.

عاقبت معشوق دختری که هم زمان عاشق دو نفر شده بود.

به خواستگاریم جواب مثبت داد

حدود 4 سال بود که در سفره خانه سنتی مشغول بودم تا اینکه درخیابان با دختری آشنا شدم و مدتی نیز با هم دوست بودیم. او 18 سال سن داشت و من از او خواستگاری کردم و درنتیجه خانواده‌ها در جریان قرار گرفتند و من که از بچگی نیز مادرم را از دست داده بودم، خیلی به این دختر دل بستم و با هم نامزد شدیم. تا آنجا که توانسته‌ام به او محبت کردم و امکانات لازم را در اختیارش قرار دادم خانواده‌اش خیلی من را دوست دارند ولی مشکلی که الان پیش آمده این است که او می‌گوید من هم پسر داییم را دوست دارم و هم تو را و نمی‌توانم از هیچکدامتان دل بکنم و من آنقدر عاشق او هستم که نمی‌توانم به هیچ وجه او را رها کنم و نمی‌دانم چه کار کنم. می دانم که پسردایی پریسا آدم تحصیلکرده و از خانواده مرفهی است و همین مسئله من را بدجوری نگران کرده که نکند او را به جای من ترجیح دهد و من برای همیشه عشق خودم را از دست بدهم.

شما را به خدا به من کمک و مشکلم را حل کنید و کاری کنید که پریسا از فکر پسردایی‌اش بیرون بیاید.

مشکلات دوستی‌های خیابانی برای دختران و پسران

کارشناس مرکز مشاوره پلیس در این رابطه گفت: معمولا در ازدواج‌هایی که به واسطه دوستی‌های خیابانی انجام می‌گیرد، مشکلاتی همچون بی اعتمادی، عدم ثبات دراوامر زندگی و … ایجاد می‌شود.
وی بیان داشت: دراین پرونده هم پسر وهم دختر بیشتر از هر موضوعی هنوز به بلوغ عاطفی لازم برای ازدواج نرسیده اند همانطور که پسر به خاطر وابستگی شدید به دختر مورد نظر قدرت مدیریت رابطه خود را نداشته و علی رغم رفتار نامناسب و اعتراف‌های غیر منطقیش تصور می‌کند با محبت بیشتر این مسئله رفع می‌شود. در عین حال دختر نیز هنوز تعهد و ثبات فکری لازم برای پیوند زناشویی را نداشته؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود که خانواده‌ها آموزش لازم درجهت مهارت‌های رفتاری در فرزندان را مدنظر قرار داده و به این مسئله توجه کنند.

عاقبت معشوق دختری که هم زمان عاشق دو نفر شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا