حوادث

عاقبت ازدواج با دختر خیابانی

مادری میگوید پسرم که 21 سال سن دارد،  پس از دوستی با یک دختر خیابانی با او ازدواج کرد و علاوه بر نابود کردن زندگی خودش موجب شد پدرش فوت کند. اکنون هم پسرم دنبال گرفتن ارث خود میباشد و زندگیمان به خاک سیاه نشسته است.

خانم 43 ساله ای که چهره اش بیانگر گذراندن سختی های زیادی در طول زندگیش بود درحالی که میگفت نمیتوانم پسرم را نفرین کنم اما دیگر بدن ضعیف من تحمل کتک های پسرم را ندارد. این مادر به صحبت با کارشناس اجتماعی کلانتری طبرسی جنوبی نشست و گفت شوهرم کارمند دولت بود و من وشوهرم و دو فرزندم زندگی آرام و خوبی داشتیم. سیاه بختی ما از زمانی شکل گرفت که پسر 18 ساله ام به من گفت میخواهم با دختری ازدواج کنم که چند سال از من بزرگتر است.

از این که پسرم کیومرث که فقط 18 سالش بود و دبیرستانی بود چنین حرفی میزد بشدت تعجب کردم. کیومرث نه سربازی رفته بود نه کاری داشت همین موضوع باعث شد من و پدرش مخالفت کنیم. در نتیجه مخالفت های ما او با ما بیشتر لج کرد و با تلفن و ملافاتهای حضوری با آن دختر ارتباط برقرار میکرد. ما تصمیم گرفتیم درباره دختر و خانواده اش تحقیق کنیم. یک شب به منزل دختر رفتیم. همه اعضای خانواده دختر معتاد بودند. با وجود دانستن این موضوع پسرم باز هم برای ازدواج با دختر اصرار میکرد.

کیومرث چند روز بعد با برداشتن مقداری پول و شناسنامه اش از خانه فرار کرد. ما هم نگران به خانه فرحناز رفتیم ولی خانواده اش گفتند فرحناز هم فرار کرده. اما بعدا فهمیدیم پسرم در خانه آنها مخفی شده بود.شکایت کردیم اما شکایت ما به جایی نرسید. بعد از سپری شدن چندماه درحالی که ما شدیدا نگران بودیم کیومرث به خانه آمد و گفت با فرحناز ازدواج کرده و خیلی پشیمان است. به خاطر مهریه بالای فرحناز جرات بیان این موضوع را نداشت. همچنین پسرم معتاد به به مواد مخدر صنعتی شده بود. پدرش چندبار او را برای ترک به کمپ برد ولی تاثیری نداشت.بعد از3 سال کیومرث از فرحناز جدا شد.

پس از چندی همسرم از غصه کیومرث سکته کرد و فوت شد. بعد از فوت همسرم کیومرث با کتک مرا مجبور به پرداخت هزینه اعتیادش میکرد. الان هم با چاقو کشیدن میگوید باید این خانه 50 متری را بفروشی و ارثش را بدهم اما اگر بفروشم آواره میشم.

دختر خیابانی

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا