آرایش و زیبایی

سریع الاثرترین روش برای از بین بردن جوش صورت

با استفاده از روغن زیتون به طور مستقیم و مساژ آن با مناطق تحریک شده پوست مي توانيد تمام جوش هاس صورت خود را از بين ببريد.

به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران، مطالعات اخير روي روغن زيتون نشان مي دهد اين روغن حاوي  آنتی اکسیدان هايي است که می تواند التهاب همراه با اگزما را کاهش دهد، روغن زیتون پایه و اساس بسیاری از مرطوب کننده ها است.

بررسي ها نشان مي دهند، هنگامی که به تنهایی استفاده می شود،به دليل فاقد مواد محرک شیمیایی که ممکن است در کرم فروشگاه پیدا کنید می تواند  چین و چروک و لکه های قهوه ای پوست را کاهش دهد.

گفتني است،ابتدا صورت تان را با آب نم دار كنيد و سپس با روغن زيتون ماساژ دهيد. سپس كف دست تان مقدار كمي شكر بريزيد و بعد اين شكر را روي روغن زيتوني كه روي صورت تان وجود دارد، بماليد. تمام قسمت هاي پوست تان را با شكر آرام آرام ماساژ دهيد. اين عمل باعث مي شود كه سلول هاي مرده روي سطح پوست شما از بين برود و در نتيجه پوست صورت داراي درخششي طبيعي و سالم شود.

روغن زيتون مي تواند جوش هاي التهابي صورت را در کمترين زمان ممکن از بين ببرد و به پوست هاي خشک کمک مي کند تا دچار کم آبي و چين و چروک نشوند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا