فرهنگ و هنر

سریال طنز جدید نویسنده «پایتخت» در راه است

حسن وارسته نویسنده تلویزیون از نگارش فیلمنامه‌ای تحت عنوان «کار نشد ندارد» برای ساخت سریالی به عنوان یکی از گزینه‌های پخش در نوروز ۹۵ خبر داد.

حسن وارسته

او که سرپرست نویسندگان سریال «پایتخت» بوده است، اعلام کرد: در حال حاضر در حال نگارش فیلمنامه یک سریال طنز هستیم که اسم موقت آن «کارش نشد ندارد» است. این سریال قرار بود برای نوروز ۹۴ آماده‌ی پخش شود اما این اتفاق نیفتاد و دیر شد و اکنون قرار است برای نوروز ۹۵ آماده پخش شود ولی باز هم شبکه تصمیم قطعی برای پخش آن نگرفته است. تا به حال ۷۰ درصد فیلمنامه این سریال آماده است، سیناپس‌ها نوشته شده و در حال بازنویسی و اصلاح بخش‌هایی از فیلمنامه هستیم تا به زودی به مرحله دیالوگ‌نویسی برسیم و فیلمنامه را تکمیل کنیم.

او گفت: سریال طنز «کار نشد ندارد» ابتدا قرار بود برای نوروز سال گذشته پخش شود به دلیل مصادف شدن ایام فاطمیه با نوروز ۹۴ قصه باید کمی تغییر کند که فکر می‌کنم تا اواسط پاییز امسال فیلمنامه این کار آماده شود. فعلا دغدغه تولید نداریم؛ چرا که از طرف تلویزیون اعلام شده تمام تمرکزمان را روی نگارش فیلمنامه قرار بدهیم تا با تکمیل آن به فراخور ژانر و متن، کارگردان و تهیه‌کننده این سریال انتخاب شود.

وی که به همراه یک تیم سه‌نفره فیلمنامه سریال طنز «کارنشد ندارد» را می‌نویسد‌، یادآور شد: امیر شاداب،‌ سولماز غلامی و جواد حبیب‌پور تیم نویسندگان این مجموعه طنز را تشکیل می‌دهند و من بیشتر سرپرستی این کار را بر عهده دارم.

وارسته همچنین اعلام کرد: علاوه بر نگارش این سریال طنز مشغول بازبینی داوری جشنواره تئاتر ما برای حوزه هنری هستم که به زودی به پایان می‌رسد.

این نویسنده در پایان صحبت‌هایش درباره‌ی تصمیم بر ساخت «پایتخت ۵» برای نوروز امسال، اعلام کرد: فعلا خبری از ساخت «پایتخت ۵» نیست؛ همان‌طور که آقای مقدم در مصاحبه‌اش اعلام کرد، اگر شرایط ساخت «پایتخت ۵» به وجود بیاید، آن را می‌سازیم؛ ضمن اینکه خودمان هم باید به یک قصه جدید برسیم. ما امسال شرایط سختی را برای ساخت «پایتخت» داشتیم، بنابراین کمی دست به عصا برویم در نهایت برای ادامه «پایتخت» تیم سازنده و مسؤولان به نتیجه برسند.

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا