حوادث

سرنوشت 6 تن دیگر از مفقودان حادثه منا مشخص شد!

فاجعه منا؛

 

مرجان نازقلچی فرماندار فقید بندر ترکمن نیز جزو این 6 نفر است.

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، رئیس سازمان حج و زیارت از مشخص شدن سرنوشت 6 نفر دیگر از مفقودان فاجعه منا خبر داد و گفت: مرجان نازقلچی فرماندار فقید بندر ترکمن نیز جزو این 6 نفر است.

 

سعید اوحدی روزگذشته در حاشیه مراسم بزرگداشت جانباختگان گلستانی فاجعه منا که در مصلای نماز جمعه اهل سنت گنبدکاووس و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در حج و زیارت برگزار شد، افزود: تلاش برای مشخص شدن سرنوشت 19 مفقود دیگر همچنان ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه 6 مفقود شناسایی شده از جمله فرماندار فقید بندرترکمن در مقبرة الشهدای شهر مکه خاکسپاری شده اند، گفت: وضعیت این مفقودان ساعت 24 دوشنبه و براساس مطابقت با «دی ان ای» گرفته شده مفقودان و خانواده‌های آنان، از سوی عربستان اعلام شد.

 

اوحدی، تعیین سرنوشت مفقودان فاجعه منا را مطالبه جدی جمهوری اسلامی از آل سعود دانست و ادامه داد: هنوز از سرنوشت غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان خبری نیست و ایشان همچنان جزو مفقودان این فاجعه هستند. در این مراسم استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان، برخی مدیران کل، ائمه جمعه و علما و روحانیان شیعه و اهل سنت منطقه گنبدکاووس، فرماندار، مسئولان و جمع کثیری از مردم به ویژه خانواده‌های جانباختگان فاجعه منا حضور داشتند.

 

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا