فرهنگ و هنر

رضا داوود نژاد از مرگ عسل بدیعی پرده برداشت.

Asal Badiee

عسل بدیعی چگونه فوت کرد؟

در برنامه هفت رضا داوود نژاد از مرگ عسل بدیعی بازیگر خوب سینمای ایران که چندی پیش فوت کرد پرده برداشت. داوود نژاد درباره عسل بدیعی گفت عسل پر از شور و اشتیاق برای زندگی بود. در ابتدای سال میگفت امسال ،سال من هست. رضا افزود به دلیل بیماری که داشتم همراه با عسل و همسرم روزهای عید را گذراندیم تا اینکه یک اتفاق باعث جدایی رابطه شد

وی افزود: من به دلیل بیماری ام امسال به مسافرت نرفتم و به همراه همسرم و عسل روزهای عید را سپری کردیم تا اینکه این اتفاق منجر به جدایی این رابطه شد. داوود نژاد اضافه کرد عسل بدیعی خیلی شاد بود و سایتهایی که در آن گفته بودند عسل افسرده شده کذب محض است. همه اتفاقاتی را در زندگی تجربه میکنیم که ما را خوشحال یا غمگین میکنند. عسل هم مسلما یک آدم است ولی آدم افسرده ای نبود.

10 فروردین عسل دچار سردرد شد و به حالت تهوع دچار شد. عسل با غزل تماس گرفت تا پیشش برود و بعد از چند ساعت غزل طی تماسی که با من داشت به من گفتم پیشش بروم. ساعت 1 صبح وضعیت عسل بدیعی به شکلی شد که من با اورژانس تماس گرفتم و ساعت 1 نیمه شب ما عسل را به بیمارستان بهمن بردیم.

رضا گفت افراد کادر بیمارستان نه به ما اجازه وارد شدن به اتاق او را میدادند نه چیزی درباره او به ما گفتند ولی بعد از گذشت زمانی به دلیل تنگی نفس به اتاق احیا بردندش. به ما گفتند عسل دچار ایست تنفسی شده است. من فکر کردم عسل مسموم شده است. زیرا من هم 4 سال قبل به همین وضعیت دچار شده بودم. بیمارستان از ما درخواست کرد تا 4 ملیون به حساب بریزیم . پرستار از بیمارستان لقمان پذیرش گرفت اما آی سی یو آن ظرفیتش تکمیل شده بود برای همین عسل را  به بیمارستان کیان بردیم. به ما گفتند سطح هوشیاری عسل پایین آمده و تشنج کرده. ما 5 صبح به خانه رفتیم. وقتی عسل دچار مرگ مغزی شد من با شبکه خبر یک مصاحبه 10 دقیقه ای کردم. بعد از اعلام فوتش یک مصاحبه دیگر داشتم. اما خبرگذاریها با پخش مصاحبه های متفاوت از زبان من فضای بدی را ایجاد کردند.

عسل اعضای بدنش را به 7 نفر هدیه داد و این عمل وی باعث شد 16000 نفر در این مرکز ثبت نام کنند. اما خبرگذاریها اعلام کردند که عسل تمام اعضای بدنش حتی پوستش را اهدا کرده که انتشار این اخبار کذب است و دور از انسانیت است.

عسل بدیعی

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا