آرایش و زیبایی

راهکارهایی برای از بین بردن جوش بینی(Pimples on the nose)

Pimples on the nose

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که روی بینی دارای جوش های سرسیاه هستید از ماسکهایی که در ادامه میگوییم استفاده کنید تا زیبایی خود را دوباره برگردانید.

راه حل اول :

به مقدار لازم خمیر دندان روی دستتان بگذارید و با آن روی بینی بکشید . نیم ساعت منتظر بمانید و بعد با آب بشویید. داشتن حس سوزش با کشیدن خمیردندان روی بینی طبیعی است. این عمل را تا دو هفته به صورت یک روز در میان انجام دهید.

راه حل دوم:

با آب ولرم صورت خود را بشویید و یک لیمو را بردارید روی آن نمک بزنید و روی بینی خودتان بمالید. اجازه دهید نیم ساعت بماند و  بعد بشویید.

راه حل سوم:

یک سیب زمینی خام بردارید آن را رنده کنید و روی بینی بمالید و نیم ساعت بگذارید بماند و سپس بشویید.

راه حل چهارم:

مقداری آب را با جوش شیرین مخلوط کنید و آن را روی بینی بمالید. نیم ساعت اجازه دهید بماند و سپس بشویید.

اگر به دنبال ماسکی برای کل صورتتان میگردید که جوش های سرسیاه را از بین ببرد از قرص آسپرین به صورت زیر استفاده کنید.

4 عدد قرص آسپرین بردارید. برای تهیه این ماسک به روغن و عسل و آب به اندازه 1 قاشق غذاخوری نیاز دارید. برای تهیه ماسک جوش های سرسیاه آسپرین ها را در آب بیندازید و آنها را در آب حل کنید. مقداری روغن بادام یا زیتون را به این محلول اضافه کنید. از عسل هم میتوان به جای روغن استفاده کرد. استفاده از روغن یا عسل در این ترکیب برای ایجاد خاصیت چسبندگی ضرورت دارد و نیز این دو ماده لکه های خشک را برطرف میکند و پوست را روشن میکند.

مقداری از این خمیر بدست آمده را روی جوش های سرسیاه بمالید و آن را اصلا دور چشم و لب و گوشه های بینی نمالید. 10 دقیقه بگذارید بماند. بعد از 10 دقیقه با آب سرد پوست را بشویید.

از بین بردن جوش روی بینی

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا