حوادث

دستگیری یک زن با 5 مرد در خانه مجردی

دستگیری یک زن با 5 مرد در خانه مجردی

طبق گزارشات به دست آمده در عصر روز 4 مرداد 1395 مردی در طی تماسی که با پلیس داشت به پلیس گفت خانه همسایه اش پاتوق مردان تبهکار و افیونی شده است و از ماموران خواست به این موضوع رسیدگی کنند.

تعدادی مامور برای آگاه شدن از اصل قضیه به آن مکان رفتند و زنی به نام آرزو را با 5 مرد دستگیر کردند. در محل پاتوق یک اسلحه برنو با تعداد 18 خشاب، یک موتور و یک دستگاه پراید سرقتی و مقداری ماده مخدر شیشه پیدا شد. همین وسایل باعث شد متهمان دستگیر شوند و تحت بازجویی بازپرسی به نام علی وسیله ایردموسی قرار بگیرند. آرزو زن جوانی که با این 5 مرد دستگیر شده بود به تعریف داستان پرداخت.
آرزو گفت: از همسرم سالها قبل به دلیل افتادنش به زندان بخاطر سرقت طلاق گرفتم. دیروز برای اینکه زن صیغه ای صاحبخانه مان را ببینم به این خانه آمدم. گوشی من در این جا جا ماند و امروز برای اینکه گوشیم را ببرم آمدم که ماموران مرا دستگیر کردند.

بعد از آرزو، یک مرد به نام سیاوش مورد بازجویی قرار گرفت و گفت دو ماه قبل این خانه را اجاره کردم . مواد مخدر مال من هست و 4 نفر دیگر به دلیل نداشتن جا خانه من می آمدند تا مواد بکشند و از زندگی آنها چیزی نمیدانم. آرزو هم همسر دوستم است که برای تحویل گوشیش پیشم آمده بود.
2 مرد دیگر به نام های حمید و امیر برای اینکه خرج اعتیادشان را در بیاورند سرقت میکردند و در مناطق مختلف پرسه میزدند و خودرو میدزدیدند و با پراید سرقت کرده میخواستند به مکانهای مختلف بروند و سرقت کنند که در این پاتوق دستگیر شدند.
کسی که موتور را دزدیده بود منصور نام داشت که پسر 25 ساله ایست که در اعترافش گفته برای اینکه کار پیدا کنم از شهرستان به تهران آمدم اما فایده نداشت. من برای تامین هزینه های اعتیادم به پول نیاز داشتم که با مشاهده موتور روشن در کنارم وسوسه شدم آن را بدزدم و سرقت کردم.

آخرین نفر مورد بازجویی هم گفت برای نمایش قدرت و کنجکاوی یک اسلحه خریدم اما هیجوقت شلیک نکردم. پلیس با تحقیقات متوجه شد مردان متهم سرقت های مختلفی انجام داده اند. به دستور بازپرس پرونده قرار شد این متهمان برای افشاگری دیگر جرائم و تحقیقات بیشتر به اداره یک پلیس آگاهی بروند.

دستگیری یک زن با 5 مرد در خانه مجردی

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا