پزشکی و سلامت

درمان گیاهی قطعی برای غلظت خون

درمان غلظت خون با طب سنتی

Blood concentration

یکی از مشکلات عدید ه ای که گریبانگیر اکثر مردم شده است بیماری غلظت خون است .بیماریی که به علت کم تحرکی در دنیای ماشینی امروزی و همچنین به علت تغذیه نامناسب ایجاد میشود .

داروی صاف کننده خون برای درمان غلظت خون بیشتر استفاده میشود و بسیار مفید است. این دارو روی شفافیت پوست تاثیر خوبی دارد و ضمن درمان جوش های صورت، پوست را هم صاف میکند.

دارو صاف کننده خون شامل  چهار واحد دانه انار خشک، سه واحد تخم کاهو، دو واحد ریشه ایرسا (زنبق) ، دو واحد آلو خشک، دو واحد عناب، پنج واحد کاسنی ، سه واحد برگ کاهو و پنج واحد برگ چغندر میباشد. میتوان گل بنفشه را هم به میزان دو واحد به مواد اضافه کرد. توجه کنید واحدها بر مبنای وزن است. طبق روایتی عناب بر میوه های دیگر برتری دارد. اگر عناب را با هسته اش آسیاب کنید مفیدتر است. توجه کنید کاسنی را تکان ندهید و آن را نشویید و به همان شکلی که هست استفاده کنید. طبق روایات “برگ چغندر روی رود بهشت رشد میکند.” برگ چغندر هم خون ساز است هم صاف کننده خون است.

داروی بالا که برگرفته از روایات برای صاف کردن خون است برای کبد، درمان غلظت خون، درمان انواع حساسیت، درمان لک و کک مک و درمان آلودگی خون بسیار مفید است. در روابات از کاهو برای صاف کردن خون نام برده شده. برگ کاهو را باید خشک کرد و به داروی بالا اضافه کرد.

طریقه مصرف

با توجه به شدت بیماری این دارو باید به مقدار یک قاشق مربا خوری یک ساعت قبل از ناهار یا یک ساعت قبل از شام یا هر دو میل شود . علاوه بر خاصیت صاف کننده خون این دارو در درمان فشار خون هم موثر است. توجه کنید این دارو باید مرتب استفاده شود تا نتیجه بخش باشد. اگر این دارو با عسل مصرف شود طبق تجربه تاثیرش کمتر میشود.

با توجه به مواد غذایی آلوده و آلودگی هوا که به آلودگی خون منجر میشود به همگان توصیه میشود صاف کننده خون را روزانه مصرف کنند.

کدام گیاهان خون را تصفیه میکنند؟تصفیه خون(Blood purification)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا