فناوری

دانلود کنید: شکلات‌های رنگی یک بازی محبوب

 

بازی Candy Crush Saga یکی از بهترین، جالب‌ترین و البته پر مخاطب‌ترین بازی‌هاست که بیش از 300 میلیون بار دانلود شده است، ما در این بسته تمامی نسخه‌های این بازی را از اندروید و iOS گرفته تا ویندوزفون و رایانه را برای شما جمع آوری کرده‌ایم که می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بازی Candy Crush Saga یکی از محبوب‌ترین و البته سرگرم کننده‌ترین بازی‌ها برای گوشی‌ها و تبلت‌هاست. محبوبیت این بازی تا حدی بوده که بیش از 300 میلیون بار فقط برای سیستم‌عامل اندروید دانلود شده است و توانسته از 5 امتیاز 4.4 را در گوگل پلی از آن خود کند. Candy Crush Saga در سبک Marble Blast می‌باشد و شما باید با کنار هم قرار دادن آبنبات‌های هم رنگ مراحل بازی را به پایان برسانید. محبوبیت بازی تا حدی بوده است که به درخواست کاربران نسخه رایانه، iOS و ویندوزفون آن هم منتشر شده است. گرافیک بازی Candy Crush Saga به حدی زیبا و جالب است که باعث می شود تا شما به راحتی احساس گرسنگی کرده و بیشتر دوست داشته باشید تا به خوردن آبنبات بپردازید. در بعضی مراحل بازی می توانید از راهنما استفاده کنید زیرا بعضی مراحل بازی آنقدر سخت هستند که به سختی می توان کاری انجام داد و برای همین ممکن است نیازمند راهنما شوید و از آن استفاده کنید. مراحل جدید، گرافیک 3D، گیم پلی ساده و روان، مراحل آسان و سرگرم کننده، شکلات‌های رنگی متعدد از ویژگی‌های جدید این نسخه از بازی است.
بازی فوق العاده Candy Crush Saga با رنگ بندی و سبک پازل خود توانسته لقب یک بازی اعتیاد آور را بگیرد و گیمرهای زیادی را به طرف خود بکشد. این بار این بازی پرطرفدار را برای رایانه برای شما آماده کرده‌ایم که باعث می‌شود تا هر کسی یک بار آن را بازی کند باز هم به طرف آن بیاید. نسخه رایانه این بازی دارای ۴۰۰ مرحله واقعا زیبا و مهیج است که در آن باید در هر مرحله آب نبات‌ها را کنار هم قرار دهید و کم کم امتیازات خود را بالا ببرید زیرا برای خرید بعضی وسایل نیاز به امتیاز دارید و باید هزینه آن‌ها را پرداخت کنید. بازی Candy Crush Saga از دید گوگل و سایر منتقدان بازی به عنوان یک بازی اعتیاد آور و البته خوش مزه معرفی شده است.

 

  • مشخصات
  • حجم نسخه رایانه: 6 مگابایت
    حجم نسخه اندروید: 48.0 مگابایت
    نسخه اندروید: 1.45.1
    اجرا در ویندوزهای: XP, 7, 8, 10
    اجرا در اندروید: 2.2 و بالاتر

دانلود برای اندروید

 

دریافت برای رایانه
 

  • رمز فایل فشرده

 

www.yjc.ir

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا