حوادث

داستان زنی که شوهرش با دوست صمیمیش به او خیانت کردند.

داستان زنی که شوهرش با دوست صمیمیش به او خیانت کردند.

«یک روز که گوشی تلفن همراه وی را برداشتم و تماس های تلفنی اش را بررسی کردم فهمیدم با خانمی در ارتباط است، وقتی این موضوع را با فرشید در میان گذاشتم و به او اعتراض کردم …».

پنج سال پیش با فرشید ازدواج کردم

خانمی جوان ، سراسیمه و گریان به اتاق مشاوره مرکز آرامش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان وارد شد و گفت: پنج سال پیش با فرشید ازدواج کردم و با وجود اینکه من در یک خانواده مذهبی بزرگ شده بودم، اما شوهرم زیاد در قید و بند اعتقادات مذهبی و توجه به روابط با افراد نامحرم نبود؛ او خیلی راحت با همه زنان فامیل و حتی زنان دوستانش شوخی می کرد و برایشان جک تعریف می کرد و می خندید و این موضوع همیشه من‌را ناراحت می کرد. 

همیشه سر این موضوعات و از جمله دیدن ماهواره با هم بحث داشتیم و او نیز من را عقب مانده خطاب می کرد و می‌گفت: تو باید اروپایی فکر کنی و رفتار کنی.

فکر می کردم با آمدن شاهین زندگی ما رونق می گیرد

شش ماه پیش من بچه دار شدم اولش فکر می کردم با آمدن شاهین زندگی ما رونق بگیرد و رابطه من و فرشید بهتر شود، اما نه تنها تغییر در رفتارش به وجود نیامد بلکه او هرشب دیر به خانه می آمد، تماس‌های طولانی‌مدت و مشکوکی داشت، پیامک‌های عاشقانه‌ای که آن را به شماره خاص می فرستاد، روز به روز شک من را نسبت به این که با فردی در ارتباط است، بیشتر می کرد.

یک روز که گوشی تلفن همراه وی را برداشتم و تماس‌های تلفنی اش را بررسی کردم، فهمیدم با خانمی در ارتباط است ، وقتی این موضوع را با فرشید در میان گذاشتم و به او اعتراض کردم من‌را به باد کتک گرفت و گفت تو حق نداشتی به گوشی من دست بزنی و اصلا چرا در کارهای من دخالت می کنی؟

دست در دست یکی از دوستان من باهم وارد رستوران شدند

دیروز هم وقتی فرشید سراسیمه منزل را ترک کرد، او را تعقیب کردم و با کمال تعجب دیدم که دست در دست یکی از دوستان من باهم وارد رستوران شدند، با دیدن این صحنه انگار دنیا روی سرم خراب شده بود، دوستم که خیلی با او صمیمی بودم به من خیانت کرده بود، دیگر به چه کسی می توان اعتماد کرد. کمکم کنید تا از این وضعیت خلاص شوم

سوءاستفاده از مشکلات زندگی زناشویی دیگران

کارشناس مرکز مشاوره آرامش در این باره گفت: این خانم جوان در زمانی که با شوهرش اختلاف داشته ، مدام مسائلش را با دوست خود مطرح می کرده و در نتیجه او نیز از این فرصت استفاده کرده و با شوهر وی به صورت پنهانی ارتباط برقرار می کند.

وی افزود: باید خانم‌هایی که در زندگی خود با مشکلات زناشویی درگیر هستند بدانند که نباید مسائل داخلی خود و اختلاف با همسرانشان را برای دیگران مطرح کنند؛ زیرا مطرح کردن این مسائل برای دیگران نه تنها مشکل آنان را حل نخواهد کرد، بلکه زمینه سوء استفاده از این موقعیت را برای افرادی که مترصد اختلاف آنان هستند فراهم می‌کند، بنابر این باید مشکلات زناشویی را فقط برای کارشناسان مشاوره بیان کرد و راه حلی را برای درک متقابل همسران از یکدیگر پیدا کرد.

این کارشناس مشاوره بیان داشت: این زن وقتی با شوهرش بر سر مسائل اعتقادی، مذهبی، فرهنگی، اختلاف پیدا کرده و آنها نتوانستند اختلافات خود را حل و فصل کنند، کم‌کم روابط بین آنها سرد شده و محبت بین طرفین از بین می‌رود و همسر وی نیز کمبود محبت خود را از طریق رابطه با زن دیگری جبران می کند. 

کارشناس مرکز مشاوره آرامش اظهار داشت: وقتی دو نفر پیمان زناشویی می بندند و قسم می خورند که روحشان یکی شود، ولی در میانه راه یکی پیمانش را فراموش می کند و با پشت پا زدن به همه قول و قرار‌ها راهش را از همسرش جدا می کند؛ طوفانی عاطفی شروع می شود که نتیجه اش جز فروپاشی بنیان زندگی نیست.

این کارشناس مشاوره اظهار داشت: یک خانواده از همان ابتدا که بنیانش شکل می گیرد و زن و مرد با یکدیگر ازدواج می کنند، عوامل زیادی در حفظ این نهاد اصیل است از جمله آن همزبانی و شبیه بودن زن و مرد که در این کیس زن و مرد علیرغم تفاوت‌ها، بی توجه به اختلافات عقیدتی و رفتاری با یکدیگر ازدواج کرده و این تفاوت‌ها و کمبودهای زندگی زناشویی پس از مدتی خودش را در زندگی آنها نشان می دهد وبه مرور احتمال بروز آسیب را بیشتر می کند و باور دارد که همسرش نمی تواند آن خلأ را پر کند، به بیراهه کشیده می شود .

  وی بیان داشت: مرد تحت تاثیر فرهنگ غرب که لذت‌گرایی، ظاهرگرایی و زندگی دنیوی را ترویج می‌کند قرار گرفته، لذت های مادی را بر معنوی ترجیح می دهد در این مورد علاقه داشتن به روابط آزادانه و نبودن حریم و حرمت خانوادگی و همچنین در میان گذاشتن مسائل شاخص زندگی زناشویی با افرادی به غیر افراد متخصص باعث می شود که دیگران از زندگی شخصی خبردار شده و از ضعف های آن سوء استفاده کنند چون در این میان نقش شخص ثالث از نظر وسوسه و پافشاری در برقراری ارتباط نباید از نظر دور داشته شود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا