دسته بندی نشده

خوردن میوه بجای غذا

خوردن میوه بجای صبحانه و ناهار

سبزیها و میوه ها خواص زیادی دارند. خاصیت درمانی دسته ای از میوه ها بیشتر است و به عنوان منبع مفیدی برای تامین مواد مورد نیاز بدن شناخته شده اند.

میوه های زیر را میتوانید به عنوان یک وعده غذایی بخورید. زیرا هم شما را تقویت میککند هم به شما انرژی میدهند.

 موز

این میوه پتاسیم زیادی دارد و الکترولیت بدن را تنظیم میکند. موز حجم عضلات را زیاد میکند و برای تقویت اعصاب مفید است. همچنین شامل فیبر و آنتی اکسیدان های لازم برای بدن میباشد.

 هلو

این میوه مقوی بدن را تقویت میکند. قند موجود در هلو فروکتوز میباشد و انرژی بدنتان را تامین میکند.

 آناناس

این میوه دارای خواص ضد التهابیست و خطر سکته مغزی و قلبی را کاهش میدهد. برای افزایش قدرت باروری توصیه میشود مردان و زنان از این میوه استفاده کنند.

این میوه را میتوان به عنوان یک وعده غذایی به تنهایی خورد. مواد مغذی آناناس از بیماری ها پیشگیری میکند و بدن را تقویت میکند.

انگور

انگور دو نوع آنتی اکسیدان به نام رزوراترول و کورستین دارد و فرد را از افزایش کلسترول و بیماری های قلبی حفظ میکند. انگور حاوی آهن و پتاسیم است که از گرفتگی عضلات و کم خونی جلوگیری میکند. انگور قرمز و بنفش آهن بیشتری دارند.

 کیوی

کیوی ویتامین E و ویتامین C دارد که از سرطان پیشگیری میکند و به قدرت بینایی می افزاید. کیوی کالری کم ولی فیبر زیادی دارد. به افرادی که قصد کاهش وزن دارند توصیه میشود این میوه را مصرف کنند.

 انبه

این میوه ویتامین A زیادی دارد که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک میکند و رشد استخوانها را به دنبال دارد.

سیب

سیب آنتی اکسیدانهای لازم بدن را دارد و از مرگ سلولهای مغزی جلوگیری میکند ، کلسترول و فشار خون را کاهش میدهد، آلزایمر را دور میکند، بدن را از ابتلا به انواع سرطان به خصوص سرطان روده بزرگ حفظ میکند. مصرف روزانه سیب دندانها را سالم نگه میدارد.

میوه های دیگری مانند پرتقال، آب انار و گریپ فروت هم خواص درمانی زیادی دارد . از خواص آن ها بهره مند شوید.

خواص میوه ها و سبزیجات

خواص میوه ها با توجه به رنگ آنها / هر رنگ میوه چه خاصیتی دارد؟

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا