حوادث

خودکشی ترسناک یکی از پرسنل پروژه پدیده شاندیز

یکی از پرسنل پروژه پدیده شاندیز که قصد خودکشی داشت با تلاش امدادگران و قول مساعدت مسئولان پدیده شاندیز از این اقدام خطرناک منصرف شد.

امروز یکی از پرسنل پروژه پدیده شاندیز در شهر مشهد در حالی که مطالباتش را از سوی مسئولان درخواست می کرد در ارتفاع 40 متری بالای یک تاور کرین قصد خودکشی داشت.

یک منبع آگاه در گفتگویی با تایید این خبر افزود، این جوان مهندس ناظر یکی از پروژه های پدیده شاندیز بوده است که به علت پرداخت نشدن مطالباتش  در مدت حدود 6 ماه از سوی مدیران این مجموعه که نزدیک به 200میلیون ریال بوده است دراقدامی خطرناک دست به چنین کاری زده بود.

در نهایت با حضور گروه های امدادی اورژانس اجتماعی، پلیس شهرستان طرقبه شاندیز ، آتش نشانی شهر شاندیز و بیش از 3 ساعت مذاکره تلفنی مددکاران و روانکاوان اورژانس و آتش نشانی و همچنین با قول مساعدت مسئولان پدیده شاندیز این فرد که جوانی حدودا 30 ساله بود از اقدام خطرناک خود منصرف و توسط امدادگران نجات یافت .

شایان ذکر است مجموعه پدیده شاندیز چند ماهی است در پی خرید و فروش غیر قانونی سهام دچار مشکلات مالی و اقتصادی شده و نتوانسته است پاسخگوی سهام داران اش باشد و در پی این اتفاقات برخی از دفاتر فروش سهام پدیده شاندیز با دستور مقام قضایی تعطیل شده است.

باشگاه خبرنگاران

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا