آرایش و زیبایی

“خمیر دندان” یا سفید کننده کدام سفیدکنندگی بالاتری دارند؟

مسواک“خمیر دندان” به شرطی که یک محصول سالمی باشد فقط باعث تمیز کردن دندان‌ها می‌شود و در صورتی که جرم رسوب کند دیگر خمیر دندان تاثیری ندارد.

عبدالمجید ظفرمند عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگارانگفت: خمیر دندان به شرطی که یک محصول خوب و سالمی باشد فقط باعث تمیز کردن دندان‌ها می‌شود و این شستشو به وسیله خمیردندان باید حداقل 2 بار در روز انجام شود.

وی اظهار داشت: زمانی که روی دندان‌ها جرم رسوب کند دیگر خمیر دندان تاثیری نداشته و باید حتما جرم گیری انجام شود که با توجه به تناسب وضعیت جرم‌هایی که روی دندان‌ها قرار دارند جرم گیری وسایل و مراحل مربوط به خود را دارد. بنابراین کار جرم گیری مربوط به کسانی می‌شود که قدم اولیه که استفاده از خمیر دندان ومسواک مناسب است را رعایت نکرده و در نتیجه باعث تشکیل جرم روی دندان‌ها شده‌اند که باید حتما جرم گیری انجام شود.

ظفرمند گفت: توصیه می‌شود خمیردندان‌های سفید کننده را کسانی استفاده کنند که در مرحله اول قرار دارند چرا که جرم هنوز روی دندان‌های آن‌ها را نگرفته و دندان‌های آن‌ها خیلی زرد و یا سیاه و بد رنگ نشده است و مرحله جرم گیری یک مرحله جدی‌تر و یک وضعیت درمانی است اما خمیردندانی که استفاده می‌شود به عنوان پیشگیری و تمیزکردن دندان‌ها است.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا