فرهنگ و هنر

حضور برنده آکادمی گوگوش در ایران!

 

 

مهران آتش در گفت‌وگویی کوتاه درباره دلایل بازگشت‌اش به ایران گفت: «فقط به خاطر خانواده و کشورم به ایران بازگشته‌ام.

مهران آتش به دنبال مجوز

مهران آتش که در سال‌های دور عضوی از گروه ارکستر مرحوم «ناصر عبداللهی» بود، چند ماهی است که در ایران به سر می‌برد و این خواننده روز گذشته سرانجام در اینستاگرام‌اش رسماً اعلام کرد که در ایران است تا چند سال پس از کسب رتبه نخست آن مسابقه خوانندگی، حضورش خبرساز شود.

مهران آتش در گفت‌وگویی کوتاه درباره دلایل بازگشت‌اش به ایران گفت: «فقط به خاطر خانواده و کشورم به ایران بازگشته‌ام. ایران سرزمین پدری من است و از حضورم در خاک وطن خوشحالم. همیشه در هر جای دنیا هم که بودم به ایرانی بودن‌ام افتخار می‌کردم و حالا بعد از سال‌ها به آرزویم رسیده‌ام و خوشحالی حضورم در ایران را با هیچ احساسی در دنیا نمی‌توانم مقایسه کنم

در این بین «سلیم احمدی» که مشاور «مهران آتش» در ایران است و کلیه فعالیت‌های این خواننده تحت مدیریت او پیش می‌رود، درباره حضور این خواننده در ایران گفت: «مهران آتش همیشه در چارچوب‌های فرهنگی و اخلاقی فعالیت کرده و همین بزرگ‌ترین دلیل تصمیم‌اش برای بازگشت به کشور است. فعلاً تا همین حد می‌توانیم اطلاع رسانی کنیم و به زودی جزئیات بیشتری را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.»

به نقل از سیمرغ در سال‌های گذشته چهره‌هایی چون «شهرام شکوهی» و «رحمان» و اخیراً «امیرحسین» توانسته‌اند آثار و هنرشان را به این سبک و با حضور در مسابقات خوانندگی میان مخاطبان موسیقی کشور معرفی کنند و پس از گذشت یک دوره، اجازه فعالیت رسمی در ایران را کسب کرده‌اند.

منبع : musicema.com

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا