فرهنگ و هنر

حسام نواب صفوی رسما از مجری فارسی وان شکایت کرد!

حسام نواب صفوی بازیگر سینما با انتشار پستی در اینستاگرام خود، نسبت به توهین مجری فارسی وان به مردم ایران واکنش نشان داد.

شکایت نواب صفوی از سینا یدالله

شبکه فارسی وان که به دلیل سریال های سخیف و ضدفرهنگی خود در کشور سازنده اش حق پخش ندارد، پا را فراتر گذاشته و در برنامه خود بطور مستقیم به مردم ایران توهین می کند.

سینا ولی الله مجری یکی از برنامه های شبکه فارسی وان در برنامه «چند شنبه با سینا» با حالتی بیشرمانه با تعریف لطیفه ای به مردم ایران توهین کرده است.

نواب صفوی در ادامه از تسلیم شکایت خود به دستگاه قضا درباره توهین این مجری خبر داد.

وی در اینستاگرام خود نوشت: ” خواستم سكوت كنم ولی دیدم اینجا سكوت به منزله خیانت است …مردم با غیرت ایران: آیا وضع ما طوری شده كه یك نفر از دبی از یك شبكه بطور كاملا ما را كره خر خطاب كند؟ و ما ساكت بنشینیم كجاست آن غیرت ایرانی كه كسی در دنیا جرئت نداشت راجع به ما حرف بزند ؟

حتی دشمنان كشور ما هم اینطور جرئت نداشتند تا به امروز مردم غیور ایران را كره خر خطاب كنند آیا اسم این شوخیست؟؟؟؟؟ما همان ملتی هستیم كه سالها جنگیدیم و اجازه تعدی و تجاوز به خاك كشور را ندادیم .اگر مردان سرزمین من اراده كنند تو و امثال تو به خاك خواهند افتاد. دوستت را صدا زدی و گفتی كره خر و٢٣ نفر برگشتند و این آمار بالایی می باشد.

كدام ایرانیست كه تو را ببینند و جواب تو را ندهد؟؟از دادستان محترم كشور تقاضا میكنم با توجه به توهین صریح وی به مردم كشور و شكایتی كه توسط مردم طرح خواهد شد و توسط اینجانب تسلیم دستگاه قضایی خواهد شد تقاضای انتقال وی به دادگاه ایران و محاكمه وی را دارم . و از مردم با غیرت كشورم میخواهم از هویت خود در فضای مجازی علیه وی اقدام نمایند و این درس عبرتی باشد برای كسی كه مردم خود را …..خطاب میكند.”

باشگاه خبرنگاران

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا