حوادث

حادثه وحشتناک /3 نفر از مدیران بانک قوامین زنده زنده در آتش سوختند

سه نفر از مدیران بانک قوامین استان ایلام و راننده خودروی سمند، پس از واژگونی خودرو زنده در میان آتش سوختند.

واژگونی خودروی مدیران بانک

ساعت 14 و 30 دقیقه سه شنبه سوم شهریور مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان ایلام تماس گرفت و از واژگونی و آتش گرفتن یک خودروی سمند خبر داد. دقایقی بعد ماموران راهور به محل حادثه در پنج کیلومتری بخش گلان در محور مهران ـ ایلام اعزام شدند و با مشاهده خودروی سمند که در حال سوختن بود از اورژانس و آتش نشانی کمک خواستند. خودروهای آتش نشانی و اورژانس خود را به محل حادثه رسانده و با تلاش امدادگران شعله های آتش خاموش شد.

آتش نشانان با پایان یافتن عملیات مشاهده کردند چهار نفر داخل خودروی سمند بوده اند که همگی بر اثر شدت سوختگی فوت کرده اند. با توجه به این که مدارک هویتی قربانیان در محل حادثه به دست نیامد، اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شد. با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس در این رابطه آغاز و با استعلام شماره پلاک خودروی سوخته، مشخص شد این خودرو متعلق به دفتر مدیریت بانک قوامین استان ایلام بوده است.

با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و ماموران ماجرای آتش سوزی خودرو را به مسئولان بانک گزارش دادند که مشخص شد قربانیان مدیرکل شعب بانک قوامین استان ایلام به نام محمد نبی قاسمی و دو نفر از همکارانش به نام های علیرضا مرشدی مسئول مالی، حشمت الله جباری مسئول تسهیلات و نیز مرد جوانی به نام عرفان جاسم محرری راننده خودرو، هستند. آنها صبح دفتر مرکزی بانک را برای بازرسی و بازدید از شعبه بانک قوامین در شهرستان دهلران ترک کرده بودند که بعد از پایان این ماموریت کاری در حال بازگشت برایشان این حادثه تلخ رخ داده است.

شاهدان ماجرا نیز گفتند؛ خودرو ناگهان از مسیر اصلی منحرف شده و از روی پل به پایین سقوط کرده است.

علت حادثه

سرهنگ محسن ناصری، رئیس پلیس راه استان ایلام در این باره گفت: در این حادثه دلخراش متاسفانه چهار سرنشین سمند جان خود را از دست دادند. بررسی های اولیه نشان می دهد این خودرو پس از آن که از مسیر خود منحرف شده، به دلیل نبود نرده حفاظ از بالای یک پل به پایین سقوط کرده و واژگون شده و آتش گرفته است. به احتمال زیاد کولر خودرو روشن بوده و پاره شدن تسمه باعث ایجاد جرقه و در نتیجه آتش گرفتن آن و گیر افتادن سرنشینان درون خودرو و سرانجام مرگ آنها شده است. البته نمی توان علت دقیق این حادثه را اعلام کرد و تحقیقات پلیس راهور و کارشناسان آتش نشانی برای مشخص شدن علت حادثه ادامه دارد و با پایان تحقیقات در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین روح الله میرحسینی، مدیر روابط عمومی بانک قوامین در استان ایلام در این باره گفت: اجساد قربانیان حادثه واژگونی خودرو  سه شنبه سوم شهریور به پزشکی قانونی منتقل و دیروز پس از تشییع در گورستان شهر به خاک سپرده شد. این حادثه برای من و دیگر همکارانمان بسیار تلخ بود و امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

جام جم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا