آرایش و زیبایی

جوانسازي پوست و تناسب اندام با يخ

خبرگزاري آريا- جوانسازي پوست و تناسب اندام با يخ يکي از روشهايي است که از سالهاي دور توسط ملکه ها و زنان زيبا مورد استفاده قرار مي گرفته است و تاثير فوق العاده و باورنکردني را داشته و دارد.
به گزارش خبرگزاري آريا،  جوانسازي پوست و تناسب اندام با يخ يکي از روشهايي است که از سالهاي دور توسط ملکه ها و زنان زيبا مورد استفاده قرار مي گرفته است و تاثير فوقالعاده و باورنکردني را به جاي مي گذاشته است.
جوان سازي پوست و تناسب اندام با استفاده از چند تکه يخ! شايد به نظر عجيب باشد اما جالب است بدانيد که ملکه روسيه اکاترينا ، هر روز صبح براي حفظ زيبايي و تازه کردن چهره خود  روي صورت، گردن و پوستش را با کمک قطعه اي يخ مالش ميداده و زيبايي و جواني خود را اينگونه حفظ مي کرده است.
زيبايي و جواني با يخ:
منافذ باز پوست وبه حد اقل رساندن آنها با يخ ممکن است وهمچنين کنترل ميزان چربي در پوست وجلوگيري از پيري زود رس پوست وجلو گيري از بروز چين چروک با استفاده از يخ حاصل مي شود.
ماساژ چند قطعه يخ بر روي صورت، به مدت حداقل دوبار در هفته با عث درخشش طبيعي پوست مي شود.
اگر به تازگي چند چروک مزاحم بر روي پوست شما نمايان شده است تکه اي از يخ را در يک پارچه ي نرم بپيچيد و آن را بر روي صورت خود بگذاريد.
اگر کمي آب خيار و آب گل سرخ را با هم مخلوط کنيد و در قالب يخ بريزيد تا منجمد شده و شبيه يخ شود،و از آن به عنوان ماسک جامدي بر روي صورت خود استفاده کنيد پوست شما جوان و زيبا خواهد شد. اين ماسک به کاهش چين و چروک صورتتان کمک مي‌کند و پوست صورت را روشن مي کند.
يخ و زيبايي
ماساژ يخ بر روي قسمت‌هايي از صورت که دچار آکنه هستند، باعث کاهش آن‌ها مي‌شود. اگر به طور مداوم، روزانه يک تا دو دقيقه يخ‌ها را بر روي جوش‌ها بماليد، شاهد تاثير بي نظير آن در رفع آکنه‌ها خواهيد بود.
بعد از استفاده از يخ جازه دهيد صورت به طور طبيعي خشک شود بدين ترتيب شما بيشترين منافع را از يخ خواهيد برد.
لاغري و تناسب اندام با يخ
يخ چربي هاي بدن را تحريک مي کند که با جنب و جوش روبرو شوند و حرکت کنند و به صورت آب از بدن دفع شوند.
محققان در آخرين مطالعات خود دريافته اند که يخ و نوشيدني هاي يخ  باعث کاهش شديد اشتها و همچنين جلوگيري از ريزه خواري مي شود و با تعديل درجه حرارت بدن چربي سوزي را در بدن با روند بيشتر و سريعتري آغاز مي کند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا