آرایش و زیبایی

زیبایی پوست صورت و بدن با شیر بادام

راز زیبایی و جوانی

شیر بادام برای زیبایی

اگر میخواهید پوستی زیبا و جوان داشته باشید شیر بادام را فراموش نکنید. شیربادام ویتامین E زیادی دارد برای همین برای پوست مفید است. معجون عسل و شیر بادام باعث میشود شما تا مدت طولانی احساس سیری کنید برای همین برای کاهش وزن هم مناسب است.

کالری شیر بادام

کالری هر لیوان شیر بادام 60 واحد میباشد. شیر بادام همچنین در درمان التهابات گوارشی و گاز معده مفید است و عملکرد روده ها را هم بهبود میبخشد.

برای جلوگیری از بیماری های قلبی روزانه شیر بادام بنوشید زیرا کلسترول خوبی دارد و به کم کردن کلسترول بد کمک میکند. این معجون در قدرت استخوانها تاثیر زیادی دارد و شامل سی درصد کلسیم و بیست و پنج درصد ویتامین D و مقداری آهن میباشد که در ساخت عضله بسیار مهم است. معجون شیر بادام عسل به دلیل وجود عسل انرژی زا است و به خاطر وجود بادام پر از پروتئین ،ویتامین و مواد معدنی است. این معجون تمرکز شما را بالا میبرد. پس اگر به دنبال شروع یک روز خوب هستید از این معجون در صبح غافل نشوید.

برای تقویت سیستم دفاعی بدن هم این معجون توصیه میشود خصوصا زمانی که به سرماخوردگی مبتلا میشوید زیرا در برابر حمله میکروارگانیسم هایی که سیستم تنفسی را مختل میکنند از بدن محافظت میکند.

مراقبت از پوست و مو به روش دکتر علی اصیلیان

پوست سالم / در هفته سلامت پوستتان را سالم کنید

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا