فرهنگ و هنر

بیماری مجید صالحی چیست؟

بیماری مجید صالحی چیست؟

مجید صالحی در خندوانه از بیماریش گفت

دیشب برنامه خندوانه در ساعت 23 میزبان مجید صالحی و کودکان دو قلوی او بود.نام دختر مجید صالحی حنا بود و نام پسرش آروین . او در اشاره به دو فرزندش گفت من خیلی دوست داشتم فرزندانم دو قلو شوند و خدا هم این آرزویم را برآورده کرد، آروین به همسرم رفته است و حنا هم شبیه من است.

صالحی درباره بچه هایش گفت: دو قلوهای من حرف گوش کن نیستند و اهل خواب هم نیستند و با باز شدن یخشان مثل کروکودیل میشوند. مجید خان صالحی در رابطه با شرایط کاریش گفت من شش فیلم سینمایی دارم که منتظر اکرانشان هستم و در  یک سریال برای شبکه خانگی و تلویزیون ایفای نقش کرده ام. خیلی ها از من میپرسند چرا خودت کاری را نمیسازی ؟ دلیلش این است که تنبلم و به خاطر بچه ها سرم شلوغ است. تلویزیون هم سفارش داده است و از این بابت مشکلی ندارم . در آینده خودم یک کار میسازم.

مجید صالحی در اشاره به دوقلوهایش گفت من برایشان در منزل اسب میشوم و کارهای شخصیشان را من انجام میدهم. صالحی در این برنامه به مشکل قلبیش اشاره کرد و از افرادی که باعث آزارشان به صورت ناخواسته شده طلب حلالیت کرده است.

مهمان دیگر خندوانه رضا کیانیان بود که از کمپین “من دریاچه ارومیه هستم” گفت و افزود اگر تا 30 روز دیگر تعداد اعضا در کمپین”من دریاچه ارومیه هستم” 1000000 بشود نماینده سازمان ملل به قولی که داده عمل میکند و به ما در حفظ و نگه داری این دریاچه کمک میکند. رضا کیانیان از مردم خواست برای حمایت از این کمپین عدد 1 را به شماره ۳۰۰۰۷۰۴۰ بفرستند و از این کمپین حمایت کنند.

بیماری مجید صالحی

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا