فرهنگ و هنر

به کما رفتن بازیگر به دلیل اشتباهات پزشکی

به کما رفتن بازیگر به دلیل اشتباهات پزشکی

برنامه اکسیر با اجرای فرزاد حسنی با موضوع قصور پزشکی

برنامه اکسیر که با اجرای فرزاد حسنی رنگ جنجال را به خود گرفته است با رضا دادوودنژاد به مصاحبه نشست . رضا داوودنژادی که میگوید بازگشتش به دنیا معجزه الهی بوده است.

برنامه اکسیر در جدیدترین قسمت خود به اشتباهات پزشکی پرداخته است که میهمانش بازیگری بود که تحت اشتباهات پزشکی قرار گرفت . داوودنژاد در طی مصاحبه ای که داشت  دلیل بیماریش را قصور پزشکی بیان کرد. داوودنژاد گفت: بخاطر اشتباهات پزشکی بلا سرم آمد. من به دلیل داشتن وزن زیاد و چاقی ام زندگی برایم بسیار سخت شده بود و این مسئله بسیار عذابم میداد برای همین تصمیم گرفتم وزنم را کم کنم و به پزشکی مراجعه کردم و مشکلم را گفتم قرار شد طبق نظر پزشک “بای پس روده” انجام دهم و این عمل را کردم. در ابتدا وزنم رو به کاهش رفت و پیشرفت خوبی داشتم و حس کردم وزنم به سوی طبیعی شدن پیش میرود. اما ناگهان این فرآیند تغییر کرد. به صورت مداوم بی حالی و ضعف بدنی بر من چیره شد. خیلی وقتها خواب عمیقی داشتم. اشتها برای خوردن نداشتم و این حس بی حالی دائمی با من بود. این بی حالی به صورتی بود که در سال 90 سر صحنه فیلم برداری سریال فراموشی که برای عید نوروز ساخته میشد از حال رفتم و این جا بود که احساس خطر کردم.

داوودنژاد همچنین گفت: با مراجعه به بیمارستان پزشک گفت به نارسایی کبدی دچار شده ام و میبایست ویتامین های خاصی را به بدنم تزریق کنند. پس از گذشت چندی حالم به حدی وخیم شد که به سی سی یو انتقال داده شدم. پزشک من نه به خانواده ام و نه به من درباره بیماریم چیزی نگفت و تنها گفته شد 48 ساعت دیگر زنده میمانم. برای عمل جراحی به شیراز رفتم تا توسط دکتر ملک‌حسینی جراحی شوم وقتی به شیراز برده شدم در کما رفتم. اما معجزه ای بوجود آمد و من با زحمات زیاد تیم پزشکی و دعای مردم به زندگی بازگشتم.

خطای پزشکی که بازیگری را به کما برد

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا