حوادث

به خاطر عشق قدیمی دست به جنایت زدم. /قاتل جنایتکار

به خاطر عشق قدیمی دست به جنایت زدم. /قاتل جنایتکار

به خاطر عشق قدیمی دست به جنایت زدم. /قاتل جنایتکار

قتل به دلیل عشق قدیمی

شب جنایت، پوریا به در منزل ما آمد و دو نفری با ماشین من رفتیم . با راهنمایی پوریا به دنبال یک ماشین حرکت کردیم تا اینکه ماشین برای بار دوم و این بار در مقابل بیمارستان عرفان توقف کرد و من با راهنمایی پوریا چند متر جلوتر توقف کردم . ناگهان صدای دو گلوله آمد ؛ من با وحشت فراوان و………

به خاطر عشق قدیمی دست به جنایت زدم. /قاتل جنایتکار

قتل در مقابل بیمارستان

وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جنایت مقابل بیمارستان عرفان، به پلیس پایتخت اعلام و با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه، مشخص شد که فردی 36 ساله به نام آروین بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پشت سر به قتل رسیده است .
کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که جنایت دقیقا در مقابل دوربین های مداربسته بیمارستان به وقوع پیوسته است ؛ بلافاصله تصاویر ضبط شده دوربین ها موردبررسی قرار گرفت.
کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول به دلیل پنچر شدن لاستیک خودروی شخصی‌اش به روشنایی مقابل در ورودی بیمارستان مراجعه کرده و در حین تعویض لاستیک خودرو، شخصی با صورت پوشیده به او نزدیک شده و با خارج کردن اسلحه کمری از داخل یک پاکت ظاهرا تبلیغاتی ، وی را از ناحیه پشت سر مورد اصابت دو گلوله قرار داده و قاتل پس از ارتکاب جنایت ، به سرعت از محل خارج و متواری شده است .
تحقیقات پلیسی حکایت از آن داشت که مقتول دارای حسن شهرت در میان اعضای خانواده، دوستان ، همکاران و همسایگانش بوده و هیچگونه سابقه ای نداشته است ؛ همچنین مشخص شد که مقتول شب وقوع جنایت نیز قصد داشته تا به یک سالن ورزشی مراجعه کند .

به خاطر عشق قدیمی دست به جنایت زدم. /قاتل جنایتکار

دستگیری راننده پراید

کارآگاهان با بررسی دقیق تصاویر موفق به شناسایی دقیق خودروی پراید مورد استفاده در شب جنایت شدند .
با شناسایی دقیق پراید ، مالک آن شناسایی و دستگیر شد . احسان در اظهارات اولیه منکر هرگونه اطلاع یا معاونت در ارتکاب جنایت شد؛ اما در ادامه تحقیقات با اعتراف صریح به حضور در محل جنایت ، یکی از دوستانش به نام پوریا را به عنوان عامل اصلی جنایت معرفی کرد و گفت: حدود سه سال پیش بود که با پوریا دوست شدم ؛ اخیرا پوریا مدعی شده بود که زن و مردی وارد زندگی پدرش شده و باعث بروز مشکلات زیادی برای خانواده اش شدند و دائما می گفت که باید حال آنها را بگیرد ؛ شب جنایت، پوریا به در منزل ما آمد و دو نفری با ماشین من رفتیم. با راهنمایی پوریا به دنبال یک ماشین حرکت کردیم تا اینکه ماشین برای بار دوم و این بار در مقابل بیمارستان عرفان توقف کرد و من با راهنمایی پوریا چند متر جلوتر توقف کردم. ناگهان صدای دو گلوله آمد؛ من با وحشت فراوان حرکت کردم و پوریا را کمی بالاتر از محل توقف ماشین مقتول سوار و محل را ترک کردیم.

دستگیری پوریا

با اعترافات صریح احسان مبنی بر معرفی عامل اصلی جنایت، کارآگاهان با مراجعه به محل کار پوریا،  او را دستگیر کردند .
پوریا پس از دستگیری منکر هرگونه ارتکاب جنایت می شود؛ اما در تحقیقات پلیسی مشخص شد که او پیش از ازدواج مقتول ، در آن زمان خواستگار همسر مقتول بوده و بر این موضوع اصرار فراوان داشته است ؛ بنابر تحقیقات کارآگاهان ، پوریا نیز در آن زمان با شخص دیگری ازدواج می کند؛ اما در فاصله کوتاهی، متارکه کرده و این بار با وجود گذشت چندین سال و به انگیزه انتقام گیری ، طراحی ارتکاب جنایت و مرگ مقتول را ریخته و نهایتا مرتکب جنایت می شود .

به خاطر عشق قدیمی دست به جنایت زدم. /قاتل جنایتکار

یلدا توکلی – دفتر روزنامه نسل فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا