بانوان

بهترین عطرهای زنانه بهار و تابستان ۹۷

آیا شما نیز تصمیم گرفته اید که عطر خود را در فصل جدید تغییر دهید؟ پس قبل از خرید عطر جدید حتما این مطلب را مطالعه کنید زیرا در این مطلب بهترین عطرهای زنانه بهار و تابستان ۹۷ را برای شما جمع آوری کرده ایم:

۱-Initio Rehab

این عطر از رایحه برگاموت، فلفل و اسطوخودوس تشکیل شده است. این عطر در عین آرامش بخش بودن باعث سرزنده و بانشاط  بودن است. این عطر را به کسانی که به بوی ادویه علاقه دارند پیشنهاد می دهیم.

 بهترین عطرهای زنانه بهار و تابستان 97

۲-عطر فرانسوی L’Occitane Terre de Lumiére L’eau

در نت های اولیه عطر که الهام گرفته از لحظات اولیه خورشید، که فرانسوی ها  آن را “ساعت طلایی”  می نامند و در نت های پایانی رایحه گل به مشام می رسد. همچنین در نت های پایانی این عطر می توان بوی مشک، لوبیا تونکا و گل بادام سفید را حس کرد.

 بهترین عطرهای زنانه بهار و تابستان 97

۳-Dolce&Gabbana Garden

این عطر که از باغ سیسیلیان الهام گرفته شده همان طور که از نامش پیداست دارای رایحه گلی است. در نت های اولیه این عطر رایحه نارنگی و مانولیا و نارگیل به خوبی احساس می شود.

 بهترین عطرهای زنانه بهار و تابستان 97

۴-عطر L’Eau d’Issey Pure Nectar

این عطر دارای رایحه ای تمیز و گلی است. در نت های اولیه این عطر رایحه عسل و در نت های میانی، رایحه گل رز و در نت های پایانی رایحه درخت صندل به خوبی با یکدیگر ترکیب شده اند. بطری و جعبه با یک رنگ صورتی طلایی تزئین شده است که به شما یک گل رز درخشان را یادآوری می کند.

 بهترین عطرهای زنانه بهار و تابستان 97

۵-عطر Acqua Di Parma Peonia Nobile

یکی دیگر از بهترین عطرهای زنانه بهار و تابستان ۹۷ عطر Acqua Di Parma Peonia Nobile با رایحه ای کاملاً میوه ای است. رایحه فلفل تازه همراه با تمشک و میوه باعث به وجود آوردن رایحه ای عجیب بر روی بدن شما می گردد. همچنین ترکیب رایحه شقایق با ساردین باعث به وجود آمدن رایحه ای ظریف و زنانه شده است.

 بهترین عطرهای زنانه بهار و تابستان 97

۶-Si Passione

یکی دیگر از بهترین عطر های زنانه بهار و تابستان ۹۷ عطر Si Passione جورجیو آرمانی است. رایحه آغازی این عطر فلفل صورتی و رایحه میانی آن گلی است. Sì Passione قدرت و ظرافت زنانه را با ترکیب وانیل، گل رز، گل آفتابگردان و گل یاسمن به ارمغان می آورد.

 بهترین عطرهای زنانه بهار و تابستان 97

۷-Viktor&Rolf Flowerbomb

این عطر که با خود تازگی، انرژی، تحرک و گرمای خاصی را به ارمغان می آورد با رایحه ای باور نکردنی و فوق العاده دوست داشتنی تمام احساسات شما را برانگیخته کرده و شما را با خود به باغی پر از گل ها و شکوفه های بهاری می برد. این عطر دارای رایحه شیرینی و تازه ای از ترنج و چای سبز در نت اولیه، انواع گل ها و شکوفه ها در قلب و نعناع هندی و مشک در نت پایانی می باشد.

 بهترین عطرهای زنانه بهار و تابستان 97

مجله اینترنتی زندگی سالم

منبع: وارونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا