فناوری

با گوگل Photos انیمیشن بسازید + آموزش

 

شما می توانید با استفاده از ترفندهایی که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم به تصاویر خود حس و حالی عالی ببخشید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر شما یک اسمارت فون یا تبلت اندرویدی دارید احتمالا با قابلیت گوگل با نام Auto Awesome آشنا هستید که از طریق آن امکان ساخت خودکار انیمیشن از تصاویر وجود دارد. (این قابلیت به صورت پیش فرض بر روی دستگاه شما فعال است) اما آیا می‌دانستید که امکان ساخت دستی انیمیشن نیز از طریق اپلیکیشن گوگل Photos وجود دارد؟

 

 

 

ساخت انیمیشن از طریق گوگل Photos کار ساده‌ای است و اگر شما می‌‌خواهید به تصاویر خود حس و حال زنده بودن ببخشید می‌بایست در ابتدا اپلیکیشن Photos را در گوشی خود بیابید و آن را اجرا کنید. زمانی که اپلیکیشن اجرا شود شما می‌توانید تمام تصاویر خود را درون آن مشاهده کنید. برای شروع دکمه به اضافه را در بالای صفحه انتخاب کنید. با انجام این کار منو Create new باز خواهد شد و از طریق آن می‌بایست گزینه Animation را انتخاب کنید. بعد از انجام این کار شما می‌بایست تصاویر مورد نظر خود را انتخاب نمایید و شما در هر انیمیشن می‌توانید تا 50 تصویر قرار دهید.

 

 

بعد از اینکه تصاویر مورد نظر خود را انتخاب کردید گزینه Create را لمس کنید. (در بخش بالایی قسمت راست صفحه قرار دارد) بعد از آن مدتی می‌بایست صبر کنید تا فرآیند ساخت انیمیشن به اتمام برسد. تمام انیمیشن‌های ساخته شده توسط گوگل photos به صورت فایل .gif ساخته می‌شوند. برای اینکه انیمیشن‌های شما زیبا باشد بهتر است که تصاویری را در هر انیمیشن قرار دهید که در یک مکان و یا یک زاویه ثبت شده‌اند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا